ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Απίστευτο 1: Χθες βράδυ στην κρατική τηλεόραση ο υπουργός Πιερακάκης διαφήμιζε την Ελλάδα ως κράτος που επέστρεψε στην κανονικότητα και ως κράτος που δεν χάνει κανένα …τρένο και θα ανέβει άμεσα και στο τρένο της τεχνητής νοημοσυνης στα μέσα κίνησης και στην ιατρική!Δείτε στη συνέχεια το βίντεο που δείχνει ότι ο …νοήμων αυτός υπουργός είχε λύσει όλα τα θέματα στην Ελλάδα και πήγε στο…Χάρβαρντ να μιλήσει και να τους διαφωτίσει για το πως γίνεται ένα κράτος σύγχρονο!
Απίστευτο 2.Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών τρένων κ.Γενηδουνιάς χθες βράδυ κατά τις 23.00 κατήγγειλε τον Κυριάκο Μητσοτάκη και υπουργούς του ως ψεύτες και θεομπαίχτες και κοροϊδεύουν τον κόσμο μιλώντας για συγχρονο κράτος στις μεταφορές και στο σιδηροδρομικό δίκτυο εγκαινιάζοντας ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ έργο που πληρώθηκε όμως χοντρά ήδη!
Δείτε πιο κάτω την φοβερή ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.
Απίστευτο 3 Η Ελλάδα ζει αυτή την ώρα την φοβερότερη τραγωδία της στα μέσα κίνησης και μεταφοράς,στα τρένα.Ενω έχουν περάσει 18 ώρες απο την τραγωδία δεν γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των νεκρών και τους ανεβάζουν σιγά-σιγά.Σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα από την τραγωδία στο Μάτι,στην οποία είχε σωθεί η οικογένεια κάτω απο μυθιστορηματικές συνθήκες…
Απίστευτο 4: Ανεβοκατέβαζαν χωρίς ντροπή τους νεκρούς στην κρατική τηλεόραση.Στις 11.00 έδιναν 38 νεκρούς,στις 11.55 έδιναν 36 νεκρούς…
Στις 12.20 τους μετρούσαν απλώς σε “δεκάδες νεκρούς…”
Στις 13.20 πάλι με αριθμούς ανέβασαν στους 40 τους νεκρούς….Και έχει ο Θεός…
Τόση υπευθυνότητα,κανονικότητα και εκσυγχρονισμός
Πάμε στην καταγραφή των γεγονότων ειδικότερα:
Η Ελλάδα χθες βράδυ έπεσε για ύπνο με την “είδηση” ότι “με ενέργειες του Κυριάκου Μητσοτάκη ο Τσίπρας αναγκάστηκε να διώξει τον Πολάκη και να λύσει το μοναδικό σοβαρό πρόβλημα της χώρας”.
Για αυτό το πρόβλημα γράφουμε σε διπλανές στήλες.
Δηλαδή για το εσμό των Φαρισαίων που με τούτα και με κείνα θάβουν τα απίστευτα οικονομικά και όχι μόνο εγκλήματα και ζουν αυτοί καλά στα κότερα και στις Μυκόνους χωρίς κινδύνους και με το παντεσπάνι στο πιάτο κάθε στιγμή του 24ώρου…
Η Ελλάδα κοιμήθηκε περιμένοντας την απόφαση του Ειδικού Δικαστηρίου για Τουλουπάκη-Παπαγγελόπουλο που θα ανακοινωθεί το Σάββατο απο το απόγευμα.Κοιμήθηκε περιμένοντας επίσης τη συνέχεια της δίκης για την τραγωδία στο Μάτι,η οποία συνέβη γιατί οπως κατήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης αφενός το Κράτος επι Τσίπρα δεν είχε απο εγκληματική δυσλειτουργία αυτοματοποιημένους μηχανισμούς με πράσινο και κόκκινο κινδύνου και αφετέρου έγινε χειρότερη γιατί η τότε κυβέρνηση έκρυβε αρχικά την έκταση της τραγωδίας και στη συνέχεια εγκληματικά δεν παραιτήθηκε κανείς.
Η Ελλάδα ξύπνησε το πρωϊ ανακαλύπτοντας ότι ζει σε μια μπανανία πολύ χειρότερη απο την ινδική δημοκρατία με τα …αρχαία τρένα-νεκροφόρες και τις αφρικάνικες,στις οποίες τα τρένα πάνε με το…μάτι και με το αυτί!
Ξύπνησε μαθαίνοντας ότι έξω απο τη Λάρισα συνέβη η μεγαλύτερη τραγωδία σε σιδηδρομικά δυστυχήματα στην ιστορία της Ελλάδας.
Γιατί δεν υπήρχε ένα στοιχιεώδες πράσινο και ένα κόκκινο φανάρι.
Και το κράτος λειτουργεί τόσο καλά ώστε 12 ώρες μετά το δυστύχημα να μην γνωρίζει κανείς πόσοι ακριβώς πολτοποιήθηκαν ,κάηκαν,αφανίστηκαν σε ΔΥΟ βαγόνια δίπλα στον ΚΕΝΤΡΙΚΟ οδικό άξονα!..
Τα κρατικά και συστημικά ΜΜΕ ΔΥΟ ώρες μετά την τραγωδία μιλούσαν για 5-6 νεκρούς και 30 τραυματίες.Για΄τι αυτά τους έλεγε ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ Μηχανισμός.
Και τώρα πάμε για μεσημέρι,ο αριθμός των νεκρών και τραυματιών έχει σχεδόν 8πλασιασθεί και η Ελλάδα αντιμετωοπίζει την μεγαλύτερη στην σιδηδρομική της ιστορία τραγωδία.Μέχρι τώρα η χειρότερη είχε συμβεί επι …Χούντας στο Δερβένη Κορινθίας στις 30 Σεπτεμβρίου 1968 ακριβώς για τον ΙΔΙΟ λόγο!Δεν λειτουργούσε ένα απλό φαναράκι κόκινο-πράσινο για προτεραιότητες στους συρμούς…
Από τότε για να πάρουμε αυτά τα φαναράκια και ασυρμάτους και τηλέφωνα και σύγχρονες ράγες κλπ ο ελληνικός λαός έχει πληρώσει δις και ένας υπουργός αρμόδιος στο παρελθόν για να εξευμενίσει τη συζυγό του,η οποία είχε ανακαλύψει “μπερμπαντιές”της έκανε δώρο μια “βίλα με το κλειδί στο χέρι”χωρίς να την έχει ειδοποιήσει ότι την ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ για καιρό.
Οταν την πήγε εκεί ως δώρο έκπληξη του πέταξε στα μούτρα το κλειδί και του είπε:
“αν νομίζεις ότι θα μείνω εδώ στην ερημιά για να αλωνίζεις με τη γραμματέα ήσυχος είσαι γελασμένος”.Και έφυγε!Και της έφτιαξε άλλη πολύ πιο κοντά στο κέντρο σε λίγο καιρό…
Ετσι φτιάχνουμε και εκσυγχρονίζουμε το κράτος χρόνια τώρα…
Στις 30 Δεκεμβρίου 2019 είχαμε κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο υπουργός Πιερακάκης είχε αρχίσει να εκσυγχρονίζει το κράτος για να το κάνει να λειτουργεί με κομπιούτερ και αυτοματισμούς.
Εκείνη την ημέρα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα, κ. Φίλιππος Τσαλίδης δήλωνε: «η κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου αποτελεί ίσως τον βασικό ανασταλτικό παράγοντα για την εξασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της σιδηροδρομικής μεταφοράς που εκτελεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και αυτό επικεντρώνεται κυρίως στη μη ολοκλήρωση βασικών υποδομών, όπως είναι το σύστημα τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης».
Στις 28 Φεβρουαρίου 2023 το βράδυ κατά μια τραγική “νεμεσιακή” σύμπτωση ο Υπουργός Πιερρακάκης βρίσκεται σε κάποιο τηλεσταθμό και βεβαιώνει ότι το κράτος έχει πια εκσυγχρονιστεί.
Εννοεί μεταξύ άλλων ότι με αυτοματισμούς θα ανάβει πράσινο και κόκκινο φως σε κάθε ζήτημα για να αποφεύγονται τραγωδίες,όπως αυτή στο Μάτι,στο οποίο σώθηκε κατά σύμπτωση η οικογένεια Πιερακάκη και η κυβέρνηση Μητσοτάκη κατήγγειλε την κυβέρνηση Τσίπρα ότι δεν είχε αυτοματισμούς να ανάψει ένα κόκκινο φως ,ώστε να ειδοποιήσει τους κατοίκους πως άρχισε να φυσσάει δυνατός αέρας,κινδυνεύουν και να φύγουν έγκαιρα.
Είναι(ήταν)αλήθεια;Μήπως έτσι πίστευαν απλά; Η μήπως εγκληματικά σκέπαζαν τα εγκλήματά τους ελπίζοντας ότι δεν θα προλάβει το αίμα θυμάτων να τους λερώσει,όπως στο Μάτι;
Κατά μια ακόμα δραματική “νεμεσιακή” τραγωδία ο πρόεδρος των μηχανοδηγών κ.Γενηδουνιάς έκανε μια φοβερή,απίστευτη,αδιανόητη καταγγελία για το επερχόμενο αίμα των θυμάτων στα χέρια του κυβερνήτη Μητσοτάκη:
Δείτε την:
Λίγοι αργότερα αποδεικνύεται ότι αυτή η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ είναι η απόλυτη δραματική προφητεία της τραγωδίας και ταυτόχρονα το συνειδητό απόλυτο ψεύδος και η κοροϊδία και ο απόλυτος ενδεχόμενος δόλος. Δηλαδή γνώριζαν ότι μπορεί ανα πάσα στιγμή να συμβεί η τραγωδία την οποία και τα κρατικά ΜΜΕ χαρακτηρίζουν αδιανόητη και διαβεβαίωναν στην πράξη με τα εγκαίνια και κατ αποτέλεσμα το αντίθετο!!!Δεν υπήρχε βασικό πράσινο και κόκκινο φως στο βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Είναι το ίδιο σύστημα το οποίο το 2018 αναδείχθηκε το χειρότερο στην Ευρώπη με τους περισσότερους νεκρούς ανάλογα με το μήκος των σιδηδρομικών γραμμών.
Ιδού ο σχετικός πίνακας.
Τι διόρθωσαν Κυριάκος Μητσοτάκης και Κώστας Αχιλλέα Καραμανλής σε αυτά τα τέσσερα χρόνια;
Σε ποιά μπανανία μετά την καταγγελία Γενηδουνιά ο εισαγγελέας δεν θα έκανε άμεσες συλλήψεις των ατόμων βάρδιας ΠΡΙΝ συνεννοηθούν μεταξύ τους και με δικηγόρους για το τι θα πουν;
Σε ποιά μπανανία δεν θα καλούσαν αμέσως Μητσοτάκη-Καραμανλή να καταθέσουν υπο ποιές συνθήκες και τι ακριβώς θα εγκαινίαζαν;
Ήδη,λένε,διέταξε ο κ.Ντογιάκος επείγουσα έρευνα και συνελήφθησαν ο σταθμάρχης κλπ…
Αν “βαστάει”ας καλέσουν σε κατάθεση και τον πρόεδρο της Επιτροπής του ΟΣΕ που κάνει αυτή τη φοβερή καταγγελία κακοδιαχείρισης και ευρωπαϊκών κονδυλίων για τον ΟΣΕ και την ασφάλειά του το 2022:
Μετά την ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ αυτή του κ.Γενηδουνιά τον κάλεσαν και στα κρατικά και στα άλλα κανάλια και επιβεβαίωσε ακόμα πιο δραματικά την καταγγελία.
Δήλωσε π.χ.στο OPEN TV:
«Δεν λειτουργούν καιρό τα συστήματα ασφαλείας, όχι σήμερα μόνο. Δεν υπάρχουν ούτε φανάρια, δεν βλέπουμε τίποτα. Μας λέει η Λάρισα ”πηγαίνετε μέχρι τον Ευαγγελισμό, 50 χλμ. παραπάνω”, να σας δώσω ένα παράδειγμα της καθημερινότητας».
Μου δίνουν εντολή όταν φύγω από την Αθήνα ότι μέχρι το Μενίδι δε θα βρω κανέναν μπροστά μου. Όταν πάω στο Μενίδι, μου λένε ότι μέχρι τα Κιούρκα δεν θα βρώ άλλων μπροστά μου. Και μετά από τα Κιούρκα μου δίνουν άλλη εντολή ότι δεν θα βρώ άλλον μπροστά μου. Ο σταθμάρχης με βλέπει και μου δίνει εντολή να πάω στον επόμενο σταθμό γιατί δεν λειτουργούν τα φανάρια.
Αυτό που έχει συμβεί είναι αδιανόητο. Δεν μπορεί ένα τρένο που κατεβαίνει και ένα άλλο που ανεβαίνει να βρεθούν στην ίδια γραμμή. Δεν λειτουργούν τα συστήματα και αυτά που υπάρχουν πάνω στις μηχανές δεν λειτουργούν και τα φανάρια δεν λειτουργούν. Η υποδομή είναι διαρκώς υπό ανάταξη. Υποτίθεται να είχαν ολοκληρωθεί, τι να σας πω…»
Ο πρώην υπουργός Νίκος Νικολόπουλος με μια απο τις δεκάδες ερωτήσεις-καταγγελίες που έκανε με τον Μάνο Παναγιώτου για τα φοβερά εγκλήματα με παραλείψεις και μισά έργα προκειμένου να πληρωθούν μίζες έγραφε μεταξύ άλλων:
“…η παράδοση σε λειτουργία-χρήση στοιχειωμένων έργων της ΕΡΓΟΣΕ «γίνεται εσπευσμένα, χωρίς να τηρούνται οι νόμοι, οι κανόνες ασφαλείας και οι αρχές διαλειτουργικότητας, που διέπουν τη θέση σε λειτουργία των υποσυστημάτων υποδομής, ενέργειας και παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, όπως οφείλει να είναι και το Ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, και χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη έγκριση από την εθνική αρχή για την ασφάλεια(!!!), που είναι η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων(Ρ.Α.Σ)…»
Αερολογίες είναι αυτά;Δεν γνώριζαν οι καημένοι οι κυβερνώντες την πραγματική κατάσταση και την ανάμειξη της εταιρείας που γέμιζε με μίζες την Ελλάδα και στα τρένα;
Διαβάστε απο ρεπορτάζ του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ στις 12/1/2011:
“…Επιστολή προς τον πρόεδρο της εξεταστικής επιτροπής που διερευνά το σκάνδαλο Siemens κ. Σήφη Βαλυράκη απέστειλε ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Χρίστος Βερελής με την οποία τον ενημερώνει πως οι ηλεκτράμαξες για τον ΟΣΕ παραγγέλθηκαν το 1995 και τον Δεκέμβριο του 1997 (στο πλαίσιο προγραμματικών συμφωνιών). Να σημειωθεί πως σύμφωνα με πληροφορίες στο κεφάλαιο ΟΣΕ του πορίσματος θα αναφέρεται πως «το ελληνικό Δημόσιο το 2002 είχε παραγγείλει ηλεκτράμαξες χωρίς να διαθέτει εξηλεκτρισμένο δίκτυο και χωρίς να είναι σε θέση να διασφαλίσει τους όρους για την έγκαιρη εγκατάστασή του…»
Τώρα δείτε τι έλεγε στην ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΡΤ, χωρίς αιδώ,χωρίς ντροπή,χωρίς τσίπα ο υπουργός που ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΕ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη την Ελλάδα και τα …ΤΡΕΝΑ: