Αρχική Κοινωνικα Ομάδα μαθητών-χουλιγκαν σάπισαν 17χρονο μαθητή στο ξύλο, γιατί έβγαλε απο τα νύχια...

Ομάδα μαθητών-χουλιγκαν σάπισαν 17χρονο μαθητή στο ξύλο, γιατί έβγαλε απο τα νύχια τους την μικρή αδελφή του!

1661

 

 

ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ

Eίναι σοβαρό,πολύ σοβαρό παιδιά 17χρονα να δρουν ως χουλιγκαν μέσα σε σχολείο ή ως εγκληματική ομάδα.

Να ορμούν 15-17 νεαροί,οι μισοί εξωσχολικοί εναντίον ενός και να τον σαπίζουν στο ξύλο.

Αλλά δυστυχώς δεν είναι πρωτοφανές.Και συμβαίνει και στα καλύτερα σχολεία.

Πριν χρόνια το παιδί ενός επιχειρηματία κυνήγησε με…πιστόλι το παιδί ενός δημοσιογράφου σε κορυφαίο ιδιωτικό σχολείο των βορείων προαστείων.Το γλίτωσε ένας καθηγητής με ηρωική βουτιά από τον πρώτο όροφο και ευτυχώς δεν έφαγε σφαίρα…

Το κορίτσι μιας πλούσιας οικογένειας έπεσε θύμα βιασμού απο καθηγητή βορείων προαστείων,έφτασαν στον Εισαγγελέα,αλλά μετά απο έντονο παρασκήνιο έφυγαν απο την Δικαιοσύνη και τα δια-κανόνισαν αλλιώς.

Περιστατικά ενδοσχολικής βίας υπάρχουν πολλά γιατί ουσιαστικά υπάρχει ατιμωρησία.

Στις ΗΠΑ περιστατικό,όπως αυτό που συνέβη σε σχολείο του Βύρωνα θα είχε έντονη δημοσιότητα και δημοσίευση ονομάτων και φωτογραφιών,με αποβολές από όλα τα σχολεία της Αθήνας για παραδειγματισμό κλπ.

Αλλά επειδή και τα σοβαρότερα τα έχουμε σκεπάσει και αυτό σκεπάζεται.

Εγινε όντως σοβαρό περιστατικό βίας;

Το επιβεβαιώνουν και οι δυο πλευρές.Και η πλευρά των θυμάτων(17χρονος και η μικρή αδελφή του) δια του δικηγόρου τους και το σχολείο με επίσημη ανακοίνωση.

Σύμφωνα με την έκθεση του ιατροδικαστή, τα τραύματα του 17 παιδιού έγιναν με αμβλύ όργανο δηλαδή με σιδηρογροθιά και με κλειδιά.

Τον τραυμάτισαν επειδή αντέδρασε στο μπούλιγκ σε βάρος της μικρής αδελφούλας του και τον σάπισαν στο ξύλο την ώρα που η μικρή προσπαθούσε να τον γλιτώσει.

Σύμφωνα με τον δικηγόρο της οικογένειας, Γιάννη Καλαϊτζίδη, «το παιδί από θαύμα δεν έχασε τη ζωή του. Υπάρχει σκίσιμο κάτω από το αριστερό του μάτι, ένα βαθύ κόψιμο που για χιλιοστά δεν έχασε το μάτι του».
Ο δικηγόρος της οικογένειας του 17χρονου προσθέτει: «Είναι φριχτό αυτό που του έκαναν και μιλάμε ότι από τα 17 άτομα που του επιτέθηκαν οι μισοί ήταν μαθητές και οι άλλοι μισοί εξωσχολικοί. Και προβληματίζομαι και αναρρωτιέμαι πώς μπήκαν οι εξωσχολικοί μέσα στο σχολείο και επιτέθηκαν άγρια στον 17χρονο. Το παιδί είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση, έχει ένα μελανιασμένο κεφάλι με τραύματα και είναι μαθητής της Γ’ Λυκείου και ετοιμάζεται να δώσει πανελλήνιες εξετάσεις. Με ποια ψυχολογία αυτό το παιδί θα καθίσει να διαβάσει για να περάσει; Η οικογένειά του έχει σοκαριστεί από τον άγριο ξυλοδαρμό του παιδιού της. Οι καθηγητές ήταν παρόντες στο περιστατικό και πιστεύω ότι έχουν πολύ μεγάλη ευθύνη για το περιστατικό αυτό. Είναι ένα άσχημο συμβάν και θα το κυνηγήσουμε μέχρι τέλους».  Από την πλευρά του το σχολέιο του Βύρωνα, στο οποίο φοιτεί ο 17χρονος, επιβεβαιώνει την σοβαρότητα του περιστατικού προαναγγέλλοντας τιμωρίες και λήψη και άλλων μέτρων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του σχολείου:

Τη Δευτέρα 10/2/2020 συνέβη στο σχολείο μας περιστατικό σοβαρού ξυλοδαρμού μαθητή μας από ομάδα μαθητών του 1ου Γυμνασίου Βύρωνα, με τη συμμετοχή και δυο μαθητών του Λυκείου μας.

Ο Διευθυντής και οι καθηγητές του σχολείου αντέδρασαν άμεσα, επεμβαίνοντας στο περιστατικό, παρέχοντας τις πρώτες βοήθειες στον μαθητή και καλώντας τους γονείς του, το ΕΚΑΒ και την Αστυνομία. Την επόμενη ημέρα συνεδρίασε ο σύλλογος των καθηγητών και αποφάσισε την τιμωρία των δυο μαθητών όπως και τη λήψη όλων των παιδαγωγικών μέτρων για την άμεση αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας του σχολείου. Προχώρησε επίσης στον προγραμματισμό δράσεων για την αποτροπή παρόμοιων καταστάσεων.

Να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο περιστατικό είναι ένα από τα ελάχιστα συμβάντα βίαιης συμπεριφοράς μεταξύ μαθητών στη μακροχρόνια λειτουργία του σχολείου μας, το οποίο μας προκαλεί συναισθήματα θλίψης και ανησυχίας. Κυρίως, επειδή συνέβη σε ένα σχολείο της Αθήνας, το οποίο επί σειρά ετών έχει επιτύχει την αρμονική συνεργασία καθηγητών, μαθητών και γονέων, τη συνεχή παρουσία του στα πολιτιστικά δρώμενα του Δήμου μας και την ανάληψη πολλαπλών δράσεων κοινωνικής ευαισθητοποίησης.