ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Γεγονός 1 με ημερομηνία δημοσίευσης 25/10/2019 και κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη:
“Το πλοίο «Τυφώνας» του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη, το οποίο στο πλαίσιο του έργου του για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, πραγματοποιεί με το πλήρωμα του, παράκτιους καθαρισμούς στο Αιγαίο αλλά και σε άλλες περιοχές, βρέθηκε στο λιμάνι Κισσάμου για να συμβάλει στον καθαρισμό του βυθού, όπως αναφέρει το flashnews.gr.
Στη διαδικασία καθαρισμού, εκτός από τη σύζυγο του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, παρόντες ήταν ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μανούσος Βολουδάκης, ο δήμαρχος Κισσάμου Γιώργος Μυλωνάκης και ο πρώην δήμαρχος Κισσάμου, κ. Σταθάκης.Στη φωτογραφία η Μαρέβα Μητσοτάκη ντυμένη πιο κάζουαλ απο ποτέ”
Δημοσιεύτηκε με διθυράμβους στο iefimerida.gr και αλλου με φωτογραφία και της Μαρέβας Μητσοτάκη με την εκπρόσωπο του Ιδρύματος Αθ.Κ. Λασκαρίδης.
Γεγονός 2.Ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα των Συντακτών Αυγουστος του 2020 με κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη στην Ελλάδα:
“…Περίεργη «διάσωση» αρχαίων από τον βυθό των Αντικυθήρων
Το όνομα του Πάνου Λασκαρίδη εμπλέκεται και σε μια ιστορία με πολλές προεκτάσεις και ερωτήματα που εκτυλίχθηκε προπαραμονές Δεκαπενταύγουστου στα Αντικύθηρα.
Δύτες ανέλκυσαν παράνομα -από βάθος 9 και 5 μέτρων αντίστοιχα- μια λίθινη αρχαία άγκυρα από τον κόλπο Φάρου Απολυτάραις και ένα κανόνι του 17ου-18ου αι. από το λιμάνι Ποταμό των Αντικυθήρων.
Τα αντικείμενα τοποθετήθηκαν στο γιοτ «Γλάρος» και μεταφέρθηκαν σε ιδιωτική αποθήκη. Τελικά παραδόθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες μας, στα γραφεία της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων στο Θησείο την περασμένη Παρασκευή 21 Αυγούστου.
Η στιγμή της μεταφοράς του κανονιού στο γιοτ «Γλάρος», όπως την κατέγραψε αυτόπτης μάρτυρας.
Ποιος πήρε την απόφαση να ανελκυθούν ευρήματα από τον βυθό; Οι διαδικασίες ανέλκυσης και μεταφοράς έγιναν χωρίς την παρουσία αρχαιολόγων, χωρίς έγκριση από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, χωρίς να έχει ενημερωθεί και να έχει δώσει άδεια η Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων του υπουργείου Πολιτισμού. Η πράξη πώς ονομάζεται; «Διάσωση αρχαιοτήτων» από ανθρώπους με κέφι και φιλότιμο; ‘Η παράνομη ενέργεια κατά αρχαίων αντικειμένων που προστατεύονται -στην ξηρά και τη θάλασσα- από τον αρχαιολογικό νόμο 3028/2002 και διατάξεις άλλων νόμων;
Οι θέσεις απ’ όπου ανελκύθηκαν είναι γνωστές και καταγεγραμμένες από την Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων (ΕΕΑ), που τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει εκτεταμένες έρευνες στην περιοχή του Ναυαγίου και γενικότερα στη θαλάσσια περιοχή των Αντικυθήρων.
Το κανόνι ανελκύεται από το λιμάνι των Αντικυθήρων, χωρίς να έχουν τηρηθεί οι διαδικασίες που προβλέπει ο αρχαιολογικός νόμος.
Η καταγγελία
Η φωτογράφιση, η ανέλκυση, η μετακίνηση αντικειμένων από αρχαία ή ιστορικά ναυάγια απαγορεύονται ρητώς σε όλη την Ελλάδα με βάση τις διατάξεις του Ν. 3028/02, ενώ σε περίπτωση εντοπισμού αρχαιοτήτων από αυτοδύτη αυτός είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει το λιμεναρχείο (νόμος 3409/05).
Η μόνη αρμόδια αρχή για τη διαχείρισή τους είναι η ΕΕΑ του ΥΠΠΟΑ. Οποιοσδήποτε άλλος εμπλακεί, παρανομεί σύμφωνα με τους νόμους. Λειτουργεί δε σε βάρος της ακεραιότητας των αρχαιοτήτων καθώς μετά την ανέλκυσή τους χρειάζονται άμεσα τις σωστικές επεμβάσεις, ενώ η αυτόβουλη μετακίνηση στερεί από τους επιστήμονες ένα τεκμήριο χώρου και τις γνώσεις που απορρέουν από την εύρεσή του στο συγκεκριμένο σημείο.
Η «Εφ.Συν.» δέχτηκε καταγγελία για το περιστατικό που εκτυλίχθηκε στο λιμάνι των Αντικυθήρων στις 12 Αυγούστου κάτω από το φως του ήλιου και τα βλέμματα των θνητών.
Πανοραμική άποψη από τον κόλπο Φάρου Απολυτάραις, από την περιοχή του οποίου αποσπάστηκε η αρχαία πέτρινη άγκυρα
Η θέση του κανονιού, που βρισκόταν στον βυθό μέχρι πριν από μερικές μέρες, ήταν γνωστή στους λιγοστούς μόνιμους κατοίκους του νησιού, αφού μπορούσε κανείς να το δει όταν είχε καλό καιρό. Στο παρελθόν είχε γραφτεί ότι πιθανώς σχετίζεται με το ιστορικό ναυάγιο του βρετανικού πολεμικού πλοίου «Nautilus».
Δεν γνωρίζουμε πόσοι από τους κατοίκους ή τους επισκέπτες αντιλήφθηκαν εκείνη τη μέρα τι συνέβη. Γνωρίζουμε όμως ότι τουλάχιστον ένας είδε, θορυβήθηκε, θεώρησε ότι πρόκειται για έκνομη πράξη και έκανε το καθήκον του ως πολίτης του κόσμου. Ο Ευρωπαίος επισκέπτης κατέγραψε φωτογραφικά το περιστατικό, το συζήτησε και αποφάσισε να το καταγγείλει έχοντας τις φωτογραφίες ως τεκμήριο των λόγων του.
Μαζί με τον συμπατριώτη και φίλο του (καθηγητή Πανεπιστημίου στην Ιταλία, ο οποίος αγαπάει την Ελλάδα, ζει μεγάλο χρονικό διάστημα στο νησί και τα ονόματά τους είναι στη διάθεση της «Εφ.Συν.») απευθύνθηκαν στο αστυνομικό τμήμα Αντικυθήρων. Ωστόσο η καταγγελία δεν έγινε δεκτή. Η «Εφ.Συν.» επικοινώνησε με το Α.Τ. και όπως μας είπαν δεν υπήρξε άρνηση παραλαβής της, αλλά η υπόθεση ανήκει στη δικαιοδοσία του Λιμενικού Σώματος, οπότε κατεύθυναν προς αυτό τους Ευρωπαίους πολίτες.
Ντοκουμέντα
Τελικά κατέθεσαν την καταγγελία στο Λιμεναρχείο Κυθήρων με ημερομηνία 16/8/20. «Την Τετάρτη 12/8/2020 και ώρα 8 το πρωί περίπου, στο λιμάνι των Αντικυθηρών είδα ένα φουσκωτό σκάφος να βγάζει από τη θάλασσα ένα παλιό κανόνι, και να το φορτώνει σε ένα πιο μεγάλο σκάφος, που ήταν στο λιμάνι, ονομαζόταν “ΓΛΑΡΟΣ”. Κατά τη διάρκεια των γεγονότων πήρα μια σειρά από φωτογραφίες που μαρτυρούν όσα σας δήλωσα» αναφέρει στην καταγγελία του.”
ΓΕΓΟΝΟΣ 3 Δημοσιεύθηκε(και) στο LEFT.GRστις 17 Νοεμβρίου 2022 με κυβέρνηση στην Ελλάδα του Κυριάκου Μητσοτάκη:
“Στο «σκαμνί» ο εφοπλιστής Λασκαρίδης για την παράνομη ανέλκυση αρχαιοτήτων από το βυθό των Κυθήρων
Ο Λασκαρίδης είναι μέλος της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας, τις σχέσεις της οποίας με την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» και την εταιρεία Zeus & Dione, η οποία ανήκε στη σύζυγο του πρωθυπουργού Μαρέβα Μητσοτάκη-Γκραμπόφσκι, είχε αποκαλύψει το Documento.
Στο εδώλιο του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιώς θα καθίσει αύριο Παρασκευή 18 Νοεμβρίου ο εφοπλιστής Παναγιώτης Λασκαρίδης, σχετικά με την υπόθεση της παράνομης ανέλκυσης αρχαιοτήτων στα Κύθηρα τον Αύγουστο του 2020. Ο Λασκαρίδης είναι μέλος της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας, τις σχέσεις της οποίας με την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» και την εταιρεία Zeus & Dione, η οποία ανήκε στη σύζυγο του πρωθυπουργού Μαρέβα Μητσοτάκη-Γκραμπόφσκι, είχε αποκαλύψει το Documento.
Σύμφωνα με πληροφορίες του documentonews.gr ο εφοπλιστής διώκεται σε βαθμό πλημμελήματος για τα αδικήματα της φθοράς μνημείου και της παράβασης της υποχρέωσης δήλωσης μνημείου. Πρόκειται για την υπόθεση της ανέλκυσης μιας αρχαίας λίθινης άγκυρας και ενός κανονιού από τον βυθό των Αντικυθήρων, η οποία έγινε δίχως ο Π. Λασκαρίδης να έχει λάβει προηγουμένως άδεια από την αρμόδια Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων του υπουργείου Πολιτισμού, όπως προβλέπει ρητά η αρχαιολογική νομοθεσία αλλά και η Σύμβαση της UNESCO για την Προστασία της Ενάλιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Για την υπόθεση αυτή, η οποία έχει προκαλέσει σάλο όταν δημοσιοποιήθηκε, η Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων είχε διαβιβάσει σχετική αναφορά με τις παρανομίες που είχαν διαπιστωθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών για να διαβιβαστεί στη συνέχεια στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιά. Αναφορά για το περιστατικό είχε υποβληθεί επίσης και από το Λιμενικό Κυθήρων…”
ΓΕΓΟΝΟΣ 4 Δημοσιεύθηκε απο τους reporters united στις 4 Δεκεμβρίου του 2020:
“Πίσω από τους νέους «ευεργέτες» με το φιλάνθρωπο και φιλοπεριβαλλοντικό προφίλ, η πραγματικότητα ενός παγκόσμιου στόλου του οποίου τα καράβια, εκτός του ότι δεν είναι ελληνικά, αποτυγχάνουν συχνά στις επιθεωρήσεις και αποτελούν, σύμφωνα με την Greenpeace, «περιβαλλοντικό κίνδυνο» για ορισμένα από τα πιο ευαίσθητα οικοσυστήματα του κόσμου.
Ίσως να μην υπάρχει άλλη επιχειρηματική οικογένεια στην Ελλάδα αυτή την εποχή που να είναι τόσο πολυσχιδής, τόσο πανταχού παρούσα σε ό,τι αφορά τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες αλλά και τη φιλανθρωπική της δράση. Ναυτιλία και αλιεία, καζίνα και ξενοδοχεία, δωρεές στο Πολεμικό Ναυτικό και νέα πλατεία Ομονοίας, εκστρατεία για θάλασσα χωρίς πλαστικά και μαθητές στα σχολεία με δωρεάν παγουρίνα.
Τα ευρήματα της έρευνας
Το Reporters United επιχείρησε να δει πίσω από την εγχώρια αγιογραφία για την οικογένεια Λασκαρίδη. Ερευνώντας τις ναυτιλιακές δραστηριότητές της κατέληξε στα εξής ευρήματα:
- «Στηρίζουμε την πατρίδα»: Οι αδελφοί Λασκαρίδη παρεμβαίνουν για τα εθνικά θέματα και χρησιμοποιούν με ευκολία τη λέξη «πατρίδα» – και όμως ούτε ένα από τα περισσότερα από 70 καράβια τους δεν είναι υπό ελληνική σημαία.
- Εκθειάζονται από τα περισσότερα εγχώρια ΜΜΕ για το φιλανθρωπικό τους έργο και εγκαλούν το κράτος που δεν αυξάνει τη φορολογία για τους πλούσιους – αλλά η καθολική χρήση σημαιών ευκαιρίας από τα πλοία τους αποτελεί πρακτική που κατά τη διεθνή βιβλιογραφία συνδέεται με την αποφυγή φόρων, την έλλειψη σεβασμού σε στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα και την ελλιπή προστασία του περιβάλλοντος.
- Διεξάγουν εκστρατείες στην Ελλάδα για το θαλάσσιο περιβάλλον – αλλά στα πλοία τους εντοπίζονται συχνά ελλείψεις που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, των εργατικών δικαιωμάτων και της ασφαλούς ναυσιπλοΐας. H έρευνά μας εντόπισε τουλάχιστον 14 πλοία του ομίλου στα οποία επιβλήθηκε από τις αρχές το σοβαρό μέτρο της κράτησης.
- Οργανώνουν καμπάνιες καταπολέμησης της θαλάσσιας ρύπανσης -από κοινού μάλιστα με το υπουργείο Περιβάλλοντος- όμως ένα πλοίο τους πιάστηκε επ’αυτοφώρω, σύμφωνα με τις γαλλικές αρχές, να ρυπαίνει «εκ προθέσεως» τη θάλασσα, ενώ ένα άλλο βυθίστηκε φορτωμένο με πετρέλαιο ανοιχτά των Φόκλαντ μετά από σύγκρουση με παγόβουνο στην Ανταρκτική.
Αυτές τις μαύρες κηλίδες ερεύνησε και παρουσιάζει το Reporters United…”
ΓΕΓΟΝΟΣ 5 Δημοσιευθηκε στο DOCUMENTO υπήρξαν αρκετές αναδημοσιεύσεις και παραθέτουμε μια χαρακτηριστική
“…Όπως αποκάλυψε το Documento, οι κκ. Μαρία- Ιφιγένεια Βαρβάρα Πρωτόπαπα, Ιωάννης Γιαννακάκης και Ελευθερία Καλλίνη, δηλαδή τρεις άνθρωποι πολύ στενά συνδεδεμένοι επιχειρηματικά με την ισχυρή εφοπλιστική οικογένεια Λασκαρίδη εμφανίζονταν στη διοίκηση της παναμέζικης offshore “Velvet Success SA”. Μιας offshore που στις 16 Ιουνίου 2017 συμμετείχε στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας της Μαρέβας Μητσοτάκη, «Zeus+Dione» και είχε καταβάλει 1.8 εκατομμύρια ευρώ στον Τάσο Καραμήτσο, συνεταίρο του εκλιπόντα Θέμου Αναστασιάδη, στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα». Το ποσό αυτό όπως είχε αποκαλύψει το Documento καταβλήθηκε από τον Τάσο Καραμήτσο στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που πραγματοποίησε το «Πρώτο Θέμα».
Οι τρεις αυτοί άνθρωποι εμφανίζονται σε πάμπολλες εταιρείες, είτε ελληνικές, είτε του εξωτερικού, που φέρονται να είναι συμφερόντων της οικογένειας Λασκαρίδη. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις οι τρεις τους εμφανίζονται στα ΔΣ των εταιρειών αυτών με μέλη της οικογένειας Λασκαρίδη, γεγονός που αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι πρόκειται για ανθρώπους εμπιστοσύνης της εφοπλιστικής οικογένειας…”
ΓΕΓΟΝΟΣ 6 Δημοσιέυθηκε απο την Αριστοτελία Πελώνη στις 19/11/2019 στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και πριν η κ.Πελώνη γίνει εκπροσωπος της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη:
“…Η 12άδα του «Διονύσου»
Ενδιαφέρουσα βρίσκω και τη σύνθεση της 12άδας που παρακάθησε στο γεύμα του Μητσοτάκη προς τιμήν του Σι χθες το μεσημέρι: από υπουργούς, οι Ν. Δένδιας, Λ. Μενδώνη και Στ. Πέτσας, ο διευθυντής του Οικονομικού Γραφείου του πρωθυπουργού Αλεξ Πατέλης και η διευθύντρια του Διπλωματικού Γραφείου του πρωθυπουργού, πρέσβις Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου, οι εφοπλιστές Πάνος Λασκαρίδης, Π.Π. και Μ.Τ….”
ΓΕΓΟΝΟΣ 7.Δημοσιεύθηκε στο ΕΘΝΟΣ στις 2 Ιουνίου 2021 με Πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη:
“..Οι εφοπλιστές δεν χρειάζονται την κυβέρνηση, το υπουργείο, την ΙΜΟ (International Maritime Organisation) και τον πρωθυπουργό…έχουν χεσ..ένο τον πρωθυπουργό, γι’ αυτούς δεν έχει καμία χρησιμότητα. Γιατί; Διότι η ναυτιλία δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα. Δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να κερδίσει ένας πλοιοκτήτης στην Ελλάδα. Δεν υπάρχουν φορτία, δεν υπάρχουν ναυλοσύμφωνα, τίποτα στην Ελλάδα. Μόνο τα γραφεία των πλοιοκτητών είναι στην Ελλάδα. Το 80% των πλοίων τους έχουν ξένη σημαία. Δεν τους νοιάζει η ελληνική σημαία…
…Ο Παναγιώτης Λασκαρίδης γεννήθηκε στην Αθήνα στις 6 Οκτωβρίου του 1947 και μεγάλωσε στο Νέο Φάληρο· αποφοίτησε από τη Γερμανική Σχολή Αθηνών το 1965 και σπούδασε στη Γερμανία, στο ΤU Braunschweig, μηχανολόγος μηχανικός. Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό στο Λονδίνο, παίρνοντας Master Ναυπηγικής.
Ο Παναγιώτης Λασκαρίδης θεωρείται ένας από τους ισχυρότερους έλληνες εφοπλιστές, με πολλές επαγγελματικές δραστηριότητες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, που εκτείνονται από την Κίνα μέχρι τα νησιά Φόκλαντ. Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του Παναγιώτη Λασκαρίδη έχουν να κάνουν με τη διακίνηση πετρελαίου και φυσικού αερίου, την αλιεία και τη μεταφορά προϊόντων αλιείας με πλοία ψυγεία, με ναυπηγεία, με αεροπλάνα, με ξενοδοχεία, με καζίνο και ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Ο Παναγιώτης Λασκαρίδης με τον αδελφό του Θανάση…”
Αναφερόμαστε στη δημοσίευσή τους και αυτή θεωρούμε γεγονός.Δεν υιοθετούμε και δεν διαψεύδουμε τίποτα από το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων.
Γιατί το πράττουμε;
Γιατί αποκτά η δημοσίευση αυτών τεράστιο ενδιαφέρον για την κοινή γνώμη καθώς έγινε γνωστό ότι στην Ιταλία πιάστηκε ένα απο τα πλοία της καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα του TradeWindsnews.com οι Ιταλικές αρχές εντόπισαν κοκαΐνη αξίας 150 εκατομμυρίων ευρώ στο πλοίο Atlas,το οποίο φέρεται να ανήκει στην εταιρεία Laskaridis Shipping, συμφερόντων Παναγιώτη Λασκαρίδη.
Η εταιρεία Λασκαρίδη εξέδωσε ανακοίνωση και διαψεύδει κάθε ανάμειξη της ίδιας και του πληρώματος στην φόρτωση και μεταφορά της κοκαϊνης.
Κατά την ανακοίνωση κάποιοι κακοί και μαφιόζοι έκαναν το έγκλημα φορτώνοντας την κοκκαίνη με δύτες στο βυθισμένο τμήμα του πλοίου κάπου στη Βραζιλία ή στη διαδρομή του απο εκεί στην Ευρώπη.
Σπανιότατο βέβαια,αλλά έτσι το ξεκαθαρίζει η εταιρεία.
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
«Η εταιρεία Laskaridis Shipping, εμπορικός διαχειριστής του πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου ATLAS (IMO: 9642368), συνδράμει στις έρευνες των τοπικών αρχών και των υπηρεσιών επιβολής του νόμου στην Ιταλία, μετά την ανακάλυψη ύποπτου λαθρεμπορίου (που πιστεύεται ότι είναι κοκαΐνη) στις θυρίδες αναρρόφησης θαλασσινού νερού του πλοίου – περίπου 11 μέτρα κάτω από την ίσαλο γραμμή.
Οι θυρίδες αναρρόφησης θαλασσινού νερού είναι ένα μέρος του πλοίου που δεν είναι προσβάσιμο από το εσωτερικό του και μπορεί να προσεγγιστεί μόνο από δύτες.
Το πλήρωμα παρείχε πλήρη συνεργασία στις αρχές, οι οποίες μετά από ενδελεχή έρευνα σε όλο το πλοίο, διαπίστωσαν ότι ούτε το πλήρωμα, ούτε η εταιρεία, εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο στο σχετικό γεγονός.
Το πλοίο είχε αποπλεύσει από το λιμάνι φόρτωσης στο Σάντος της Βραζιλίας στις 23 Μαρτίου και έφτασε, μέσω του Γιβραλτάρ για πετρέλευση, στη Βενετία της Ιταλίας για εκφόρτωση στις 17 Απριλίου 2023.
Το λαθρεμπόριο εντοπίστηκε από τις τοπικές αρχές ενώ το πλοίο βρισκόταν στο αγκυροβόλιο της Βενετίας. Έκτοτε το πλοίο προχώρησε στον ελλιμενισμό, σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, και οι εμπορικές εργασίες για την εκφόρτωση εξελίσσονται ομαλά».
Προφανώς είναι απίστευτες συκοφαντίες για να πλήξουν ένα αστέρι της γερμανικής σχολής που έχοντας τη Μεγάλη Βρετάνια και τόσα άλλα όχι μόνο δεν έχει ανάγκη να μεταφέρει κοκκαίνη,αλλά έχει “χεσ…και κάθε πρωθυπουργό” και οι όποιες επαφές με τον σημερινό πρωθυπουργό είναι στα πλαίσια μιας επιχειρηματικής και ανθρώπινης μεγαλοκαρδίας.
Αν δεν είχε επαφές με προηγούμενους πρωθυπουργούς προφανώς θα ήταν εντελώς συμπτωματικό.Μόλις μάθουμε το αποτέλεσμα της δίκης για αυτό το ,προφανώς μπέρδεμα με τα αρχαία στα Κύθηρα,θα το δημοσιεύσουμε.Μας είπαν ότι αναβλήθηκε ή αθωώθηκε,πράγματα απολύτως φυσιολογικά.
Ο κ.Καραμήτσος πάντως είπε ότι ποτέ δεν είχαν καμία εξάρτηση από την πλευρά Λασκαρίδη ως ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.Γιατί η διευκρίνηση αλήθεια;
Μα αφού ο άνθρωπος μας λέει ότι οι κακοί ,άγνωστοι μαφιόζοι έκαναν αυτή την σπάνια πράξη να φυτέψουν ναρκωτικά σε πλοίο τους με δύτες αθέατους απο το πλήρωμα…
Ιδού φωτογραφίες και βίντεο από την ανακάλυψη περίπου ενός…τόνου κοκαίνης στο ποίο αυτό σε πολύ καλή κρυψώνα:
Y.Γ. 1Στη Μεγάλη Βρετάνια δεν είπε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ότι μπήκε στη μπανιέρα με το Θέμο για να φτιάξουν την διαφήμιση του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ;
Υ.Γ.2.Θα είναι σύνηθες αυτοί οι κακοί άγνωστοι μαφιόζοι να “φυτεύουν” τόνους ναρκωτικών σε πλοία γιαυτό και η κρατική τηλεόραση δεν είχε καν στα πρώτα θέματα την ανακάλυψη του ενός τόνου κοκαϊνης στο πλοίο της εταιρείας Λασκαρίδη.
Υ.Γ. 3.Αλήθεια έχει γίνει ρύθμιση με διαγραφή πολλών,πολλών,πολλών εκατομμυρίων σε δάνεια της εταιρείας Λασκαρίδη από την Τράπεζα Πειραιώς την οποία διευθύνει ο συζυγος στελέχους της Νέας Δημοκρατίας;
Το βιντεο με την επιχείρηση των ιταλικών αρχών στην περιοχή της Βενετίας: