Αρχική Ελλαδα Δολοφονία Τεμπών:Ιδού τα ντοκουμέντα και ιδού ο αγώνας για αποκάλυψη και συγκάλυψη

Δολοφονία Τεμπών:Ιδού τα ντοκουμέντα και ιδού ο αγώνας για αποκάλυψη και συγκάλυψη

30

 

ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ

Αντι προλόγου: Στη Μεγάλη Βρετανία η υπουργός Διαφάνειας παραιτήθηκε πριν 20 ημέρες, γιατί κατονομάζεται σε έρευνα υπεξαίρεσης για κονδύλι 3,9 εκατομ λιρών,το οποίο θα πήγαινε σε φιλανθρωπικές δράσης στο φτωχό Μπαγκαλντες.Κοντολογής έφαγε τα λεφτά των φτωχών. Απίστευτο κι όμως αληθινό.

Η υπουργός Χέϊς της ίδιας κυβέρνησης (είναι οι Εργατικοί που σάρωσαν πρόσφατα στις εκλογές…)παραιτήθηκε στις 29 του περασμένου Νοέμβρη γιατί εξαπάτησε την Αστυνομία όταν δήλωσε κλοπή του κινητού της τηλεφώνου σε μια εκδήλωση και αποκαλύφθηκε ότι είχε το κινητό στο σπίτι της!!!Απίστευτο κι όμως αληθινό.

Ο υπουργός Υγείας της Βρετανίας Γκουϊν παραιτήθηκε προχθές γιατί έγραφε σε φίλο του στο διαβόητο “Γουάτσάπ” σχόλια του τύπου “δεν μας ψηφίζει αυτή,ας πεθάνει”,αντισημτικά σχόλια,ευχές “να πεθάνει πρις τις εκλογές αυτή η γριά που φωνάζει για τους κάδους απορριμάτων” κλπ.Απίστευτο μεν, αληθινό δε

Αυτά το τελευταίο τρίμηνο… Δυτική Ευρώπη…

ΤΟ θέμα μας:

Η δικαστική έρευνα για τη δολοφονία των Τεμπών προχωρεί σωστά ή ισχύει η “πρόσκληση-πρόκληση της μητέρας των Τεμπών Μαρίας Καρυστιανού,η οποία καλεί τον αρμόδιο ανακριτή να “σταματήσει να μπαζώνει την δικογραφία των Τεμπών”;

Ενας υφυπουργός μας ονόματι Τριαντόπουλος,(ο Πρετεντέρης ο σοφός,δεν ήξερε καν αν είναι υφυπουργός) παραιτήθηκε υπό όρους (αν παραπεμφθεί σε Προανακριτική) για τη δολοφονία 57 ανθρώπων στα Τέμπη και εν μέσω τρομερού αγώνα για αποκάλυψη και συγκάλυψη των υπευθύνων.

Κατ αρχήν είναι έγκλημα αυτό στα Τέμπη;

Οι πλέον αρμόδιοι κρατικοί(όπως θα δείτε καραπάτω) αξιωματούχοι γράφουν γιαυτό:

“…Δυστυχώς, στις 28/02/2023 στο συγκεκριμένο κομμάτι σιδηροδρομικής γραμμής από έξοδο Σ.Σ. Λάρισας έως Σ.Σ. Ν. Πόρων σε όλα τα επιμέρους πεδία και στα δύο ρεύματα, ανόδου και καθόδου, κυκλοφορίας, τα συστήματα ελέγχου κατάληψης πεδίων γραμμής και η φωτοσήμανση αυτών, ενώ ήταν εγκατεστημένα, δεν λειτουργούσαν. Εξαιτίας αυτής της βλάβης δεν λειτουργούσε επίσης και το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Λάρισας, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει Κεντρικός Χειριστής που να επιτηρεί το Σταθμάρχη Λάρισας και να μπορεί να παρέμβει σε περίπτωση λανθασμένων χειρισμών…”

“…η εντός της Ελληνικής επικράτειας βασική σιδηροδρομική γραμμή και οι επ’ αυτής κυκλοφορούντες συρμοί απέκτησαν την υποχρέωση να είναι αμφότεροι εξοπλισμένοι με τα διαλειτουργικά στοιχεία του ETCS και του GSM-R…”

Συμβαίνουν αυτά στην Ευρώπη;

Οι ίδιοι κρατικοί μας αξιωματούχοι γράφουν:

“…Εκ των ανωτέρω αναφερόμενων γίνεται απόλυτα σαφές ότι για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος ETCS είναι απαραίτητη η απρόσκοπτη λειτουργία των συστημάτων ελέγχου κατάληψης πεδίων και της φωτοσήμανσής τους.
Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει καμία απολύτως πιθανότητα ύπαρξης δύο συρμών στο ίδιο πεδίο γραμμής και σύγκρουσης αυτών, μιας και το ευρωπαϊκό σύστημα ελέγχου συρμών (ETCS) δεν αποδέχεται εντολές παραβίασης ερυθρών φωτοσημάτων. Η μόνη περίπτωση να συμβεί αυτό είναι η απενεργοποίηση των συστημάτων του ETCS επί του συρμού…”

Ποιοί είναι οι αξιωματούχοι που γράφουν ότι δεν λειτουργούσε ΤΙΠΟΤΑ στη Λάρισα την μοιραία ημέρα της ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ;

Είναι οι κ.κ.Βασιλάκος και Μπατζόπουλος,τους οποίους όριση η…ΤΡΟΧΑΙΑ Λαρισας με ταχύτητα αστραπής πραγματογνώμονες για το ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ Δυστύχημα στα Τέμπη και αυτά τα γράφουν στις σελ 82 και 84 του πορίσματος 258 σελίδων που κατέθεσαν στον ανακριτή Λάρισας Σωτήρη Μπακαϊμη,ο οποίος ορίστηκε ερευνητής και θα καταλήξει είτε Τερτσέτης και Πολυζωίδης(θέλουμε να το πιστεύουμε)είτε  δακτυλοδεικτούμενος αρνητικά απο τα εκατομμύρια των Ελλήνων.Ανάλογα με το αποτέλεσμα της έρευνάς του.

Οι πραγματογνώμονες γράφουν ξεκάθαρα ότι αυτά δεν γίνονται κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες στην Ευρώπη και εδώ έγιναν παρότι,όπως γράφουν,από το 2019 η χώρας μας είχε υπογράψει την ευρωπαϊκή οδηγία συμμόρφωσης με αυτά…

Αν κάτι δεν καταλάβατε διαβάστε πιο σαφές ακόμα συμπέρασμα των πραγματογνωμόνων στο τέλος της σελίδας 84:

“….Η σιδηροδρομική γραμμή στο πεδίο εντός του οποίου έλαβε χώρα η σύγκρουση, και στο προηγούμενο και στο επόμενο πεδίο, έφερε τοποθετημένους ραδιοφάρους (Φώτο 75-76) πιθανότατα σε εφαρμογή των υποχρεώσεων της με αρ. 10005/2007 σύμβασης χωρίς όμως να έχει παραληφθεί οριστικά το συγκεκριμένο τμήμα και να έχει πιστοποιηθεί η λειτουργία τους.(Φώτο 75. Εγκατεστημένοι ραδιοφάροι (Balises) επί της γραμμής πλησίον του δυστυχήματος Φώτο 76. Ραδιοφάρος (Balise) επί της γραμμής πλησίον του δυστυχήματος)

Δυστυχώς, στις 28/02/2023 στο συγκεκριμένο κομμάτι σιδηροδρομικής γραμμής από Σ.Σ. Λάρισας έως Σ.Σ. Ν. Πόρων, όπως προαναφέρθηκε, σε όλα τα επιμέρους πεδία και στα δύο ρεύματα,ανόδου και καθόδου, κυκλοφορίας τα συστήματα ελέγχου κατάληψης πεδίων γραμμής και η φωτοσήμανση αυτών δεν λειτουργούσαν. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή βλάβης του συστήματος ελέγχου κατάληψης πεδίου γραμμής για να μην διακινδυνεύσει η ασφάλεια των συρμών, τα πεδία “μπαίνουν” αυτόματα σε κατάσταση κατειλημμένου και φωτοσημαίνονται ερυθρά έως ότου αρθεί η βλάβη. Για το ευρωπαϊκό σύστημα ελέγχου συρμών (ETCS) η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη δεν υπάρχει ως επιλογή και για τον λόγο αυτό η κίνηση των συρμών, στο συγκεκριμένο κομμάτι σιδηροδρομικής γραμμής, πραγματοποιούνταν με απενεργοποιημένα τα επί συρμού στοιχεία του ETCS (όπως επιβεβαιώθηκε και από τα δεδομένα καταγραφής του καταγραφικού του ETCS, βλέπε παράγραφο 11β). Αυτό είναι ακόμα ένα από τα προτερήματα του συστήματος έναντι των υπολοίπων, μιας και “υποχρεώνει” τον διαχειριστή της σιδηροδρομικής γραμμής να την διατηρεί σε άριστη λειτουργική κατάσταση, επαρκώς συντηρημένη….”

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

1.Αρα όλα καλά με τους πραγματογνώμονες αυτούς;

Και αν ναι γιατί συγγενείς και πολιτικοί (Ζωή Κωνσταντοπούλου)τους καταγγέλλουν και τους έχουν μηνύσει, παρότι σαφώς γράφουν ότι είναι ουσιαστική ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ,αφού δεν λειτουργούσαν αυτά που έπρεπε να λειτουργούν και γινόταν κίνηση σε κομμάτι γραμμών που δεν είχε πιστοποιηθεί;

Προφανώς για το ανθρώπινο λάθος.

Η μεν κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι “Από αυτά που γράφουν οι πραγματογνώμονες προκύπτει ανθρώπινο λάθος στην κίνηση των τρένων,δηλαδή λάθος του Σταθμάρχη”

Οι δε εκτός κυβέρνησης υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση αυτή και προφανώς και προηγούμενες ΓΝΩΡΙΖΑΝ και πάντως όφειλαν να ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι τα συστήματα ΔΕΝ λειτουργούσαν και οι γραμμές ΔΕΝ είχαν πιστοποίηση.Παρόλα αυτά επέτρεπαν δρομολόγια τρένων καθημερινά.

2.Οι ΚΡΑΤΙΚΟΙ αξιωματούχοι,άρα εκτέλεσαν ταχύτατα το δικό τους έργο,έστω με αυτές τις διατυπώσεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Οοοοοχι!

Ιδού τα γεγονότα:

Οι δυο αυτοί ειδοποιήθηκαν από την Αστυνομία-Τροχαία Λάρισας το ίδιο βράδυ της τραγωδίας,η οποία έλαβε χώρα στις 23.23′ το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023.

ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ:

α)Ποιός όρισε την Τροχαία Λάρισας και όχι την Πυροσβεστική αρμόδια για ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ;Ονομα δεν έχει;

β)Από την αστυνομία-Τροχαία Λάρισας οι Αστυνόμοι Χαϊδάς και Αγραφιώτης υπογράφουν το ίδιο βράδυ τον ορισμό πραγματογνωμόνων και όχι μόνο αυτό,αλλά τους θέτουν και συγκεκριμένα ερωτήματα γράφοντας ότι γνωρίζουν πως υπάρχουν νεκροί.Αυτό το έγγραφο(το έχουμε)κοινοποιήθηκε αμέσως στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας.

Αρα και η Εισαγγελία και γνωριζε τους πραγματογνώμονες και γνώριζε τα ερωτήματα σε αυτούς.

ΣΗΜΕΡΑ(11/2/25) ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γραμματέας του Δημήτρης Μπιάγκης δήλωσε σήμερα στην κρατική τηλεόρασηδεν λειτουργούσαν αυτά τα συστήματα που τα προβλέπει η συμβαση 717,αλλά εμείς δεν λέμε ότι φταίει ο κ.Καραμανλής.Ας πάει στο φυσικό του δικαστή να τον κρίνει.Οπως πήγαν 6 πρόσωπα που είναι στην Πυροσβεστική,ο κ.Τριαντόπουλος κλπ”.

Αρα:

α)και ο κ.Μητσοτάκης απλώς προήδρευε του κ.Καραμανλή…

β)πήγαν κατηγορούμενοι της Πυροσβεστικής προφανώς διότι κρίθηκαν αρμόδιοι.Επομένως τι δουλειά είχε εκεί η Τροχαία τις πρώτες κρίσιμες ώρες και όρισε μάλιστα και πραγματογνώμονες;

Τα γεγονότα που αφορούν τους πραγματογνώμονες και την(και κατά το πόρισμα των πραγματογνωμόνων) δολοφονία(με ενδεχόμενο δόλο) των 57 στα Τέμπη:

1)ορίστηκαν το ίδιο βράδυ και όπως γράφουν οι ΙΔΙΟΙ στο πόρισμά τους παρότι ορίσθηκαν κατ αρχήν προφορικά πήγαν περίπου στις 04.00 το ίδιο πρωϊ στον τόπο της τραγωδίας να έχουν οπτική-κουστική ενημέρωση.

Αρα είναι τα πρόσωπα που φαίνονται σε φωτογραφίες στον τόπο της τραγωδίας και αν είναι γιατί δεν απαντούν στα ερωτήματα “ποιοί είναι αυτοί εκεί,εκείνη την ώρα;”

2)οπως γράφουν οι ίδιοι αφού πήγαν γύρισαν και πήραν τον γραπτό διορισμό τους και τα ερωτήματα,στα οποία όμως η Τροχαία αφήνει στην κρίση τους να ερευνήσουν και “αλλα ζητήματα αν,ως ειδικοί τα θεωρείτε άξια λόγου”.

3)Οι δυο πραγματογνώμονες αφού γράφουν τα παραπάνω στο πόρισμά τους αναφέρουν ότι η έκρηξη και η φοβερή φωτιά οφείλεται σε έλαια σιλικόνης απο μετασχηματιστές που ήταν στις γραμμές ενώ εξιστορούν τι κουβαλούσε ΚΑΘΕ Βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας.

4)Το πόρισμά τους παραδόθηκε στις 19 Ιουνίου 2023.Με βάση αυτό το πόρισμα ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης και πλήθος υπουργών δήλωναν ότι η εμπορική αμαξοστοιχία δεν κουβαλούσε τίποτα κρυφό και παράνομο.

5)Κρίσιμο στο πόρισμα αυτό( το οποίο όλο κι όλο είναι 88 σελίδες και οι υπόλοιπες είναι παραρτήματα) είναι το παράρτημα 1 το οποίο ορίζει τι ακριβώς πρέπει να γίνεται στις γραμμές μετά τη Λάρισα.Το πόρισμα αυτό υπογράφει ο διευθυντής Κ.Χρυσάγης,ο οποίος εξ αυτού είναι ΚΡΙΣΙΜΟΤΑΤΟΣ μάρτυρας για να εξηγήσει γιατί τα έγραψε,τι είχε συμβεί πριν και τι έγινε κατά το δυστύχημα.Εκτός των εγγράφων του που περιλαμβάνονται στο πόρισμα των πραγματογνωμόνων είναι αυτός που έπαιρνε μέρος σε ΟΛΕΣ τις ΚΡΙΣΙΜΕΣ συσκέψεις για τα πριν και τα μετά την τραγωδία.

6)Τι άλλαξε και ο πρωθυπουργός δήλωσε τώρα ότι “ειναι πολύ πιθανόν να υπήρχε παράνομο φορτίο” αφού οι καλοί πραγματογνώμονες έγραφαν μέχρι και τα ….ακτινίδια του φορτίου;Μήπως έκρυψαν κάτι ή τους ξέφυγε κάτι και αν ναι ποιός,πότε και πώς το βρήκε; Η μήπως παραπλάνησαν ΤΩΡΑ τον Κ.Μητσοτάκη και τότε έλεγε τα σωστά;Αν ναι ποιοί τώρα τον παραπλάνησαν;

7)Γεγονός είναι ότι ο εκ του πορίσματος ΚΡΙΣΙΜΟΤΑΤΟΣ μάρτυρας Κ.Χρυσάγης ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ στα καλά του καθουμένου σε τροχαίο(του εμβόλισαν τη μηχανή) στην παραλιακή λεωφόρο Αναβύσσου…

8)στο πόρισμα παρατηρεί κανείς την ταχύτητα φωτός με την οποία κινήθηκαν οι πραγματογνώμονες και η ΓΝΩΣΗ των κινήσεων και ερωτημάτων της Εισαγγελίας Λάρισας.Ορίσθηκαν το ίδιο βράδυ και πήγαν ΠΡΙΝ παραλάβουν τον διορισμό τους.Και όμως:

9)Ελαβαν δείγματα του εδάφους όχι ΑΜΕΣΑ,όπως έπρεπε,δηλαδή το ΙΔΙΟ Βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023,αλλά ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ(!!!) στις 29/Μαρτίου 2023.Οι ίδιοι το γράφουν!!!

10)Εστειλαν τα δείγματα στο Γενικό Χημείο του Κράτους για να διασπιστωθούν τα υγρά και τα αίτια της πυρκαϊάς που ήταν τόσο φοβερή ώστε κατέστρεψε και…λαμαρίνες,

11)στο πόρισμα περίπου 60 σελίδες καταλαμβάνουν οι απαντήσεις του Γενικού Χημείου που λέει ότι είναι έλαια σιλικόνης κυρίως και απο μετασχηματιστές του τρένου.Δηλαδή τα ΑΝΤΙΘΕΤΑ από όσα δήλωσε προ εβδομάδας ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ!!!

???????

12)Οι πραγματογνώμονες έχουν στο πόρισμα φωτογραφίες από το σημείο που επεσαν καιόμενα τα βαγόνια με τους δυστυχείς επιβάτες εγκλωβισμένους και καιόμενους.Το σημείο που έπεσαν και φαίνεται στις φωτογραφίες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ.Γιατί;

13)Διότι μπαζώθηκε μετά από σύσκεψη παραγόντων μεταξύ των οποίων ο Τριαντόπουλος,ο περιφερειάρχης Αγοραστός.Δείτε προσεκτικά τις παραπανω φωτογραφίες.

14)Στις 21 Μαρτίου 2023 έγινε δημόσιος μέγας θόρυβος για το μπάζωμα και μια παχυλά αμειβόμενη υπηρεσία υπό τον Δημ.Αλικάκο δήλωσε δημόσια ότι δεν έγινε κανένα μπάζωμα και είναι παραπλάνηση να το γράφουν αυτό.ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ γράφουν για μπάζωμα,κάτι που άλλωστε φαίνεται στις φωτογραφίες

15)Οι πραγματογώνμονες αυτοί οι ταχύτατοι εργάζονται στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Θεσσαλίας.

16)Οι πραγματογνώμονες αυτοί οι ταχύτατοι πήραν δείγματα εδάφους στις 29 Μαρτίου 2023,δηλαδή 10 ημέρες μετά τον μέγα δημόσιο θόρυβο και την αποκάλυψη ότι το σημείο που κάηκαν τα βαγόνια και οι επιβάτες είχε μπαζωθεί!!!

17.)Οι πραγματογνώμονες παραμένουν και σήμερα στη θέση τους και κρίνουν τα αίτια της πυρκαϊάς αν και έχουν ήδη εκφράσει άποψη.

18)Γράφει γιαυτούς ο ε.α. αξιωματικός της Πυροσβεστικής και πραγματογνώμων Ανδριανός Γκουρμπάτσης:

“Συντρέχει στο πρόσωπο των 2 πραγματογνωμόνων κώλυμα έλλειψης αμεροληψίας τους καθώς: 1) έχουν ήδη γνωμοδοτήσει για την ίδια υπόθεση & έχουν λόγο να υποστηρίξουν υπέρ γνησιότητας των βίντεο & 2) έχει υποβληθεί σε βάρος τους ήδη μήνυση από συγγενείς θυμάτων!!

Ποιοί είναι οι πραγματογνώμονες και τι σχέση έχουν με τον ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ.

Ιδού στην ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ο κ.Βασιλάκος:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ Χ. & Π. Π.

Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Ταχ. Δ/νση : Σωκράτους 111
Ταχ. Κώδικας : 413 36, Λάρισα Πληροφορίες : Α. Βασιλάκος
Τηλέφωνο : 2413 503610
FAX : 2413 503668
E-mail: apostolos.vasilakos@apdthest.gov.gr

Και ιδού μέλος επιτροπής διαγωνισμού της Περιφέρειας ο κ.Μπατζόπουλος:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟ 12ο /1-4-2019

ΑΠΟΦΑΣΗ 780/2019…

( σ.σ…..ορισμός ως τακτικού μέλους επιτροπής στην υπ αριθμ 780/2019 απόφαση της Περιφέρειας του κ.Αγοραστού ο κ.Μπατζόπουλος:)

  • …ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΠΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕ Ηλεκτρολόγων ΜηχανικώνΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ/ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 19941998.”

19)Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023:Δημοσιεύεται στην συνδικαλιστική έκδοση “ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ”εργαζομένων στο ΟΣΕ το εξής:

“Μ. Παναγιώτου : Κεντρικός Σχεδιασμός προκειμένου η απόδοση
ευθυνών του δυστυχήματος να περιοριστεί στα «ανθρώπινα λάθη»
Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του Μανώλη Παναγιώτου, Πρώην Αρχιμηχανικός της
ΔΗΣΤΗΕ ΟΣΕ
Αγαπητοί συνάδελφοι, πολύ σωστά επισημαίνετε τις διαπιστώσεις του Πορίσματος των
«εμπειρογνωμόνων», αλλά περιμένατε να πουν κάτι διαφορετικό; Οι άνθρωποι απλά εκτέλεσαν την
αποστολή, που τους ανατέθηκε. Και εξηγούμαι, για να μη παρεξηγηθώ:

1. Οι άνθρωποι αυτοί διορίστηκαν με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 1019/21/1-α’/01-03-2023 έγγραφο του Τμήματος Τροχαίας Λάρισας σαν «εμπειρογνώμονες» για τη διερεύνηση του τραγικού δυστυχήματος. Και όπως οι ίδιοι αναφέρουν στη σελίδα 6 του Πορίσματος, έγινε «προφορικός» αρχικά διορισμός τους και μετέβηκαν στο σημείο του συμβάντος περί τις 4:00 πρωινή της 1/3/2023, ενώ στη συνέχεια «περί τις 6:30 – 7:00» μετέβηκαν στο Τ.Τ. Λάρισας όπου παρέλαβαν τον διορισμό τους. Δηλαδή, η Τροχαία Λάρισας, ενεργώντας, όπως αναφέρεται στο παραπάνω έγγραφο, «αυτεπάγγελτη αστυνομική προανάκριση, δυνάμει των διατάξεων της παραγράφου 2 του άρθρου 245 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, προς εξακρίβωση συνθηκών και αιτιών θανατηφόρου σιδηροδρομικού ατυχήματος» διόρισε χαράματα σαν εμπειρογνώμονες του δυστυχήματος δυο Μηχανικούς της Περιφέρειας Θεσσαλίας, που δεν είχαν καμιά γνώση του σιδηρόδρομου και των συστημάτων του, και αυτοί σαν έτοιμοι από καιρό μετέβηκαν στο σημείο του συμβάντος στις 4:00 το πρωί(!!!).  Αντέχει αυτό, αγαπητοί συνάδελφοι,σε καμιά λογική; Δεν ήξερε η Τροχαία, ότι, βάσει της κείμενης νομοθεσίας δεν έχει καμιά αρμοδιότητα για τη Διερεύνηση Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων; Και δεν το ήξερε αυτό ούτε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας η οποία την …επόμενη μέρα 2/3/2023 με το υπ’ αρ. πρωτ. 656/23 έγγραφό της έσπευσε να  παραγγείλει συμπληρωματικά ερωτήματα προς τους ίδιους πραγματογνώμονες, νομιμοποιώντας τους; Ποιος, αγαπητοί συνάδελφοι, συνέταξε τα ερωτήματα προς τους πραγματογνώμονες, τόσο του διορισμού τους, όσο και της συμπληρωματικής παραγγελίας; Μια απλή ματιά στα εν λόγω ερωτήματα δείχνει καθαρά, ότι αυτά τέθηκαν από το ίδιο κέντρο, που ήθελε να εκτρέψει την πορεία της διερεύνησης προς συγκεκριμένη κατεύθυνση, αυτή της απόδοσης της ευθύνης του δυστυχήματος σε «ανθρώπινο λάθος» και μακριά από τις ευθύνες εκείνων που άφησαν να εκτελείται μια σύμβαση, με χρόνο εκτέλεσης δυο(2) χρόνια, εννέα(9) ολόκληρα χρόνια, για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα του «εθνικού εργολάβου» και του συνεταίρου του στην κοινοπραξία. Δεν ξέρετε, αγαπητοί συνάδελφοι, ότι για περισσότερο από μια δεκαετία τα συστήματα Σηματοδότησης- Τηλεδιοίκησης, που είχαν εγκατασταθεί από τη ΔΗΣΤΗΕ, την οποία φρόντισαν το 2005  κάποιοι να καταργήσουν από το Οργανόγραμμα του ΟΣΕ, γιατί δεν ήταν πρόθυμη να συμπράξει στα εγκλήματά τους κατά του Σιδηροδρόμου, είχαν αφεθεί σκοπίμως και με δόλο στην τύχη τους, προκειμένου να μην υπάρξει ποτέ αξιόπιστος και ασφαλής Σιδηρόδρομος και για να αναλάβουν μέσω ΣΔΙΤ τη συντήρηση με άρση βλαβών των παραπάνω συστημάτων οι μεγαλοεργολάβοι, που εκτελούν όλα τα
έργα στο Σιδηρόδρομο;  Δεν ξέρετε, αγαπητοί συνάδελφοι, ότι ο Εφέτης-Ανακριτής έφτασε στο σημείο να υποβάλει σε βασικό μάρτυρα ερωτήματα των εν λόγω εμπειρογνωμόνων, που είχαν στόχο να τον απαξιώσουν σαν μάρτυρα, επειδή τους χαλούσε τη σούπα και είχε παραιτηθεί από πρόεδρος της Επιτροπής του ETCS και του GSM-R, καταγγέλλοντας τις καθυστερήσεις που συνέβαιναν στην ολοκλήρωση των συμβάσεων;
2) Γιατί οι «εμπειρογνώμονες» δεν είδαν, ότι, το δυστύχημα, ανεξαρτήτως των καθυστερήσεων της σύμβασης 717/2014,  δεν θα συνέβαινε, αν οι έχοντες την ευθύνη Γενικοί Διευθυντές και Διευθυντές φρόντιζαν να αποκαταστήσουν τη ζημιά, που προκλήθηκε από φωτιά στις 29/7/2019 στο χώρο των συσσωρευτών του κτιρίου Σηματοδότησης του Εμπορικού σταθμού Λάρισας(Ζάχαρη),στο καλώδιο οπτικών ινών, το οποίο μεταφέρει τις πληροφορίες για την κατάσταση της γραμμής στο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας( Κ.Ε.Κ.) Λάρισας και στον τοπικό πίνακα χειρισμών του σταθμού Λάρισας, δεδομένου ότι, όπως προκύπτει από το ντοκουμέντο που δημοσίευσε το «Στέκι της
Έλξης», «η Τηλεδιοίκηση Λάρισας ΔΟΥΛΕΥΕ μέχρι τον Ιούλιο του 2019»;…”

Ο κ.Παναγιώτου δικαιώνεται στο βασικό:Η Τροχαία Λάρισας που είχε τις ΚΡΙΣΙΜΕΣ κινήσεις στην αρχή εξαφανίστηκε από την διερεύνηση της τραγωδίας,ακριβώς γιατί δεν είχε καμία αρμοδιότητα.Ομως είχε προλάβει να βάλει στο “κανάλι” την πορεία της έρευνας…

20)Ηδη ένας συζυγος θύματος(κ.Κωνσταντινίδης)με επίσημο υπόμνημά του καλεί τον ανακριτή κ.Μπακαϊμη:

«πράξτε τα δέοντα και προβείτε στις κατά καθήκον ενέργειές σας, διαφορετικά είστε και εσείς υπόλογος συγκάλυψης και άρα υπόθαλψης τουλάχιστον, διότι πρωτίστως θα διερευνηθούν οι ευθύνες σας για κατάχρηση εξουσίας σύμφωνα με το άρθρο 239 ΠΚ...».

Αμφισβητώντας τα πρόσφατα βιντεο,τα οποία διαφημίζει η κρατική τηλεόραση κι ας διαψεύδουν τον…Πρωθυπουργό ο κ.Κωνσταντινίδης αναφέρει τα βίντεο αυτά είναι “το εφεύρημα των 15 ημερών γιατί περί αυτού πρόκειται, δεν πιστοποιείται ουδόλως γιατί σύμφωνα με την έκθεση Βασιλάκου Μπατζοπούλου όλοι οι δίσκοι είχαν βίντεο 2 η και 3 μηνών αποθηκευμένα.”

Και αναφέρει εκτενώς ότι όλοι ως τώρα έλεγαν ότι αυτά είχαν καταστραφεί

ΕΡΩΤΗΜΑ

Η Εισαγγελία Εφετών είχε ενημερωθεί και είχε εγκρίνει όλα αυτά,αφού ο Προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών έχει τη γενική ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ των ερευνών σε τέτοιες φοβερές υποθέσεις;

Μιλάμε για τη Λάρισα.

Εκεί μια εφέτης η κ.Α.Π. δίκασε ΔΥΟ Πολίτες που της είχαν κάνει ΜΗΝΥΣΗ 4,5 χρόνια πριν και η ΜΗΝΥΣΗ ήταν σε εκκρεμότητα την ημέρα της δίκης.Και με 3-2 ούτε εξαιρέθηκε απο τη δίκη και καταδίκασε με 3-2,άρα κρίσιμη η ψήφος της ΧΩΡΙΣ μετατροπή τους πολίτες.Και μετά καιρό ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ από το Σώμα,αφού ο θόρυβος πολύς και τα γραπτά μιλούσαν…

Σήμερα γεγονός είναι ότι η Λάρισα συγκλονίζεται και από την εξαφάνιση του 40χρονου γυιού της Προϊσταμένης της Εισαγγελίας Εφετών,ίχνος του οποίου δεν έχει βρεθεί αν και πέρασαν δυο μήνες…

Γεγονός επίσης είναι ότι ο αδελφός της Προϊσταμένης έγινε ευρωβουλευτής με το Κόμμα Νατσιού και γεγονός είναι ότι παραιτήθηκε από την θέση του αιφνιδίως τον περασμένο Δεκέμβριο δηλώνοντας ότι ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ…

Γεγονός είναι οτι η εταιρεία φύλαξης αιφνιδίως παρουσίασε βιντεο από την κίνηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας που ,όπως λέει,αποδεικνύει ότι δεν είχε τίποτα παράνομο στη φόρτωσή της.Αρα διαψεύδει τον ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ που δήλωσε ότι “πιθανοτατα είχε παράνομο φορτίο” κλπ

Γεγονός είναι ότι οι τεχνικοί συμβουλοι των οικογενειών θυμάτων αμφισβητούν την ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ των βίντεο αυτών και θα ακολουθήσει πόρισμα των ΚΡΑΤΙΚΩΝ αρχών,δηλαδή της(νάτη πάλι…) ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ που έκανε με καθυστέρηση δυο ετων “εφοδο” ΣΗΜΕΡΑ στα γραφεία της εταιρείας για να πάρει τους σκληρούς δίσκους και άλλα άρρητ’ αθέμιτα κουκιά μαγειρεμένα…

Επί δυο χρόνια δεν το είχε σκεφτεί κανείς…

Εμείς στον επίλογο παραθέτουμε αποσπάσματα ΚΡΙΣΙΜΑ από το πόρισμα των δυο προαναφερομένων εμπειρογνωμόνων Βασιλάκου και Μπατζόπουλου.

Στο πρώτο περιγράφουν ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας,προφανώς από την επίσημη δήλωση του φορτίου.Στο ΔΕΥΤΕΡΟ τι ακριβώς κάηκε.Θα δείτε το εντυπωσιακότατο:κάηκε ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ βαγόνι με σκέτες ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ!!!

ΠΡΩΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

8. Σύνθεση αμαξοστοιχιών – Καταγραφή ζημιών που υπέστησαν τα τρένα
Στο υπό εξέταση σιδηροδρομικό δυστύχημα που έλαβε χώρα στην περιοχή των Τεμπών
ενεπλάκησαν η με αρ. 63503 εμπορική αμαξοστοιχία και η με αρ. IC62 επιβατική αμαξοστοιχία.
Αμαξοστοιχία 63503
Εμπορική αμαξοστοιχία αποτελούμενη από δύο εν σειρά (2) ηλεκτράμαξες σε ζεύξη διπλής έλξης
και δεκατρείς (13) φορτάμαξες (πλατφόρμες) σε σύνθεση ως περιγράφονται παρακάτω με στοιχεία…

…από τις οποίες ήταν έμφορτες και οι δεκατρείς (13) σύμφωνα με την παρακάτω λίστα :
i. Οι με αριθμούς : 31 65 391 4097-0, 31 65 392 4051-5 και 31 65 454 0022-8 έμφορτες με
πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης (λαμαρίνες) (βλέπε Πίνακα 1 με τις διαστάσεις και τα
βάρη τους)
ii. Οι με αριθμούς : 31 73 362 2183-1, 31 73 362 2175-7, 31 73 362 2247-4 και 31 73 362 2138-
5 έμφορτες με τα εμπορευματοκιβώτια OOLU6870319, ZMOU8897301, SEGU4298870 και
ZMOU8830864 αντίστοιχα με περιεχόμενο παρασκευάσματά διατροφής (ζωοτροφές και
ακτινίδια εναλλάξ).
iii. Οι με αριθμούς : 31 73 362 2098-1 και 31 73 362 2153-4 έμφορτες με τα
εμπορευματοκιβώτια DRYU9632198 και TLLU8137315 αντίστοιχα με περιεχόμενο μπύρες.
iv. Οι με αριθμούς : 31 73 362 2056-9 και 31 73 362 2124-5 έμφορτες με τα
εμπορευματοκιβώτια KKFU1817159 και TLLU6136460 αντίστοιχα με περιεχόμενο
ηλεκτρολογικό υλικό.
v. Οι με αριθμούς : 31 73 362 2170-8 και 31 73 362 2029-6 έμφορτες με τα
εμπορευματοκιβώτια SUDU6254697 και MNBU0656219 αντίστοιχα κενά περιεχομένου.

Ο συρμός ήταν ορθά σχηματισμένος σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες σχηματισμού εμπορικών
αμαξοστοιχιών και κατανομής των βαγονιών (train marshaling) ανάλογα με τα βάρη αυτών, που
ορίζουν τα βαριά οχήματα να τοποθετούνται στην αρχή της σύνθεσης (πίσω από τις μηχανές
κίνησης) και τα ελαφρύτερα ή τα κενά στο τέλος. Η φόρτωση και ασφάλιση των
εμπορευματοκιβωτίων ήταν ιδανική μιας και οι εν λόγω φορτάμαξες έφεραν ειδική θέση
τοποθέτησης του κατά ISO 1161:1984 διεθνή περιστρεφόμενου συνδέσμου εμπορευματοκιβωτίων
(container twist-lock). Επίσης, η φόρτωση και ασφάλιση των μεταλλικών ελασμάτων (λαμαρινών),
που αποτελούσαν και τα βαρέα οχήματα του συρμού, ήταν σύμφωνη με τα διεθνή πρότυπα. Τα
πλάτη των μεταλλικών ελασμάτων ξεπερνούσαν το πλάτος των φορταμαξών και για το λόγο αυτό
τα περιμετρικά πλαϊνά αντιστηρίγματα (παραπέτα) αυτών, ήταν κατεβασμένα ενώ ήταν
ανασηκωμένα τα τερματικά (αρχής τέλους). Τα μεταφερόμενα ελάσματα είχαν προσδεθεί, ως
ορίζονται από τα διεθνή πρότυπα, με δεσμίδες τεσσάρων συνεστραμμένων συρμάτων πάχους
5mm, ανοπτημένου όλκιμου σιδήρου, σε κατά πλάτος διπλό πέρασμα προ της ασφάλισης
(περίπλεξης). Συνεπώς, με οκτώ (8) σύρματα ανά πρόσδεση και σε κατά μήκος αποστάσεις
μικρότερες των τριών (3) μέτρων….”

ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Τι κάηκε.

“…Από το σύνολο των σιδηροδρομικών οχημάτων της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503
καταστράφηκαν ολοσχερώς οι δύο κινητήριες ηλεκτράμαξες 120-012 και 120-022 λόγω της αρχικής
σύγκρουσης, των μεταξύ τους δευτερογενών συγκρούσεων, του εκτροχιασμού τους και των
συντριπτικών παραμορφώσεων που υπέστησαν αλλά και της πυρκαϊάς που ακολούθησε.
Ολοσχερώς, επίσης, καταστράφηκαν και οι με αριθμούς 31 65 391 4097-0, 31 65 392 4051-5 και 31
65 454 0022-8 φορτάμαξες λόγω της αρχικής σύγκρουσης, των μεταξύ τους δευτερογενών
συγκρούσεων, τις συγκρούσεις με την ηλεκτράμαξα 120-012 και με τις επιβατάμαξες της
επιβατικής αμαξοστοιχίας, του εκτροχιασμού τους και των συντριπτικών παραμορφώσεων που
υπέστησαν αλλά και της πυρκαϊάς που ακολούθησε, ενώ σοβαρές ζημιές υπέστη η φορτάμαξα με
αριθμό 31 73 362 2183-1 από τις δευτερογενείς συγκρούσεις μεταξύ των φορταμαξών και με την
ηλεκτράμαξα 120-012 που έγινε και η αιτία να απασφαλιστεί το επίφορτο με αρ. OOLU6870319
εμπορευματοκιβώτιο. Οι υπόλοιπες φορτάμαξες δεν εκτροχιάστηκαν, ούτε συγκρούστηκαν
δευτερογενώς με τις επιβατάμαξες της επιβατικής αμαξοστοιχίας, παραμένοντας αλώβητες ή με
πολύ μικρές φθορές.
Από το σύνολο των εμπορευματοκιβωτίων καταστράφηκε το με αρ. OOLU6870319, λόγω της
σύγκρουσής του με την με αρ. 120-012 ηλεκτράμαξα και το με αρ. ZMOU8897301, το οποίο έφερε
και αυτό υποδεέστερες ζημιές. Από το σύνολο των μεταφερθέντων προϊόντων κανένα φορτίο δεν
έφερε φθορές, με μοναδική πιθανότητα να αλλοιώθηκαν τα ακτινίδια ως τα πιο ευπαθή και λόγω
του παρατεταμένου εγκλεισμού εντός του εμπορευματοκιβωτίου.
Στην αμαξοστοιχία επέβαιναν και δύο μηχανοδηγοί, ως χειριστές αυτής, που έχασαν τη ζωή τους
λόγω της σύγκρουσης…”