Αρχική Ελλαδα Χριστός Ανέστη!..Και μια επίκαιρη έρευνα για την σκοτεινή πλευρά της λιγναδοφουρθιώτικης Σημερινής...

Χριστός Ανέστη!..Και μια επίκαιρη έρευνα για την σκοτεινή πλευρά της λιγναδοφουρθιώτικης Σημερινής Εξουσίας μας…Λιγνάδης: Οφείλεις και εν είδει βιασμού να ερωτροπήσεις(μεταφορικά) με τον μαθητή σου!..

2013

 

ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ

Εκείνος είναι ο Λιγνάδης.Και τα έλεγε…Και προειδοποιούσε πολλούς να τον ψάξουν…Να μην τον μιμηθούν…Ιδιαίτερα προειδοποιούσε εκείνους που έχουν την εξουσία.Τους έλεγε ορθά-κοφτά,όχι έχει ένα σκοτεινό μέρος στην προσωπικότητά του…Και ότι τον μαθητή οφείλει να τον βιάζει(μεταφορικά…) ο δάσκαλος…

Εκείνος είναι και ο Φουρθιώτης.Και τα έλεγε και τα έκανε τον καιρό της Τζούλιας,ακόμα και σε κρατικά εθνικά Μουσεία.Φαινόταν από τότε ότι θα ανεβεί κάποια στιγμή στο τρένο για τον Κορυδαλλό.Και θα πάρει μαζί του κι άλλους τώρα που η Δικαιοσύνη του έδωσε το εισιτήριο και τον έκλεισε την ώρα της…Ανάστασης (για παραδειγματισμό;)μέσα.

Για τον απλό κόσμο οι προειδοποιήσεις μπορεί να είναι αδιάφορες, αφού δεν θα έρθει (εξαιρουμένων κάποιων άτυχων…)ποτέ σε επαφή μαζί τους…

Για τους ανθρώπους της εξουσίας όμως δεν ήταν απλώς καμπάνες…Ηταν απόλυτη προ-ειδοποίηση να μην τους ανεβάσουν σε θέση επιρροής ,γιατί ο σκοτεινός τους εαυτός ήταν εκεί ,έτοιμος όχι να βγεί,αλλά να εκραγεί όταν θα είναι σε θέση υπεροχής,επιρροής και επιβολής.Κι όμως τους ανέβασαν…Και μέρες Πάσχα ζούμε αποκαλύψεις και προφυλακίσεις για την σκοτεινή πλευρά της σημερινής εξουσίας.Οποια και αν είναι αυτή η εξουσία,δηλαδή πολιτική,πνευματική,δημοσιογραφική…

Προειδοποίηση έκανε έγκαιρα ο ίδιος ο Δημ.Λιγνάδης ο “επικίνδυνος άνθρωπος”,όπως υποκριτικά και εκ των υστέρων ,για να επιβιώσει πολιτκά, είπε η  Λ.Μενδώνη.Η Υπουργός Πολιτισμού.

Η ίδια ως Υπουργός,ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως πρωθυπουργός και η πρόεδρος της Δημοκρατίας Αικατερ.Σακελλαροπούλου θα μείνουν στο διηνεκές ώς οι “αγκαλίτσες” του Λιγνάδη.Εκόντες-άκοντες,μικρή σημασία έχει…

Ο Κίσιγγκερ είπε μεταξύ άλλων: “ενας ηγέτης θα προσδιροσιτεί εκ των υστέρων ως επιτυχημένος ή όχι ανάλογα με το αν έχει επιλέξει και έξυπνους και θαρραλέους συνεργάτες.Δεν φτάνει να είναι το ένα ή το άλλο ,αλλά και τα δύο”

Η βασική συνεργάτης της Μενδώνη είναι η Παναγιωταρέα για χρόνια.Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο κανείς για να εξηγήσει την κατάληξη… Ελάχιστα ή τίποτα δεν αλλάζει παρά την προσπάθεια ,τώρα, της Λ.Μενδώνη να είναι στην πρώτη(γιατί;)καρέκλα της Μητρόπολης,ώστε να βγουν και άλλου είδους φωτογραφίες…

Ο Κυριάκος με βασικό συνεργάτη τον Νίκο Γεωργιάδη(παραγεγραμμένα τα “επη”-αίσχη της Μολδαβίας) δεν χρειάζεται περισσότερα για να εξηγήσει κανείς τις προτεραιότητες στην επιλογή Λιγνάδη στην κορυφαία πνευματική θέση της χώρας…

Μια βόλτα στο Συμβούλιο Επικρατείας ήταν αρκετή να απαντήσει στο ερώτημα:να επιλέξουμε την Αικατερ.Σακελλαροπούλου ως πρόεδρο της Δημοκρατίας,όπως,ίσως, μας σύστησε ο λεγόμενοις …Αρχων του Ατλαντικού Ωκεανού ή να του ζητήσουμε να δώσει την δεύτερη και τρίτη και τέταρτη επιλογή του να έχουμε να διαλέξουμε αν βούμε κάτι;

Η βόλτα θα έδινε απάντηση:Ποτέ την Αικατερίνη για τη θέση αυτή…Και ο …Αρχων δεν είχε πρόβλημα.Είχε στο “περίμενε” 3-4 ακόμα επιλογές…

Ετσι η σκοτεινή πλευρά της εξουσίας απέκτησε κλειδί και της πόρτας του προεδρικού Μεγάρου.Το αναπάντητο ερώτημα είναι αν η Αικατερίνη είχε απο πριν το λευκό αυτό κοστούμι με το οποίο πήγε(και) στην εκκλησία τη νύχτα του Επιταφίου ή το εμπνέυστηκε από τον έχοντα το μαγικό κλειδί των εξουσιών Λιγνάδη…Ο Τόνυ Μοντάνα ( OLYMPIA.GR) πέφτει πολύ μακριά…

Κι όμως…Η πρόεδρος(φόρεσε και μπλέ κοστούμι σε άλλες επισκέψεις χθες-σήμερα) είχε και πατέρα που διέτρεξε όλες τις βαθμίδες της Δικαιοσύνης επιτυχώς και ας του χρέωσαν οι άσπονδοι φίλοι του υπερβολική,πολύ υπερβολική εκτίμηση στο ΠΑΣΟΚ…

Ο Δημήτρης Λιγνάδης δεν ήρθε ξαφνικά ως μια σύσταση από κάποιον που είδε φως και μπήκε…

Ηρθε μεθοδευμένα και ανέβηκε μεθοδευμένα από τα κορυφαία σχολεία της εξουσίας,δηλαδή το Αρσάκειο και το Κολλέγιο στα γραφεία της εξουσίας.

Μολις 25 ημέρες πριν τις εκλογές εκείνοι που τον προωθούσαν του έδωσαν βήμα και μεταξύ άλλων έδωσε “πολιτικά διαπιστευτήρια”,ώστε να πέσουν και οι όποιοι δισταγμοί μπορεί να υπήρχαν για να ανοίξουν οι αγκαλιές κορυφής στην νέα,επερχόμενη εξουσία.

Σε συνέντευξή του (Andro.gr- TV) στις 12 Ιουνίου 2019(εκλογές είχαμε 7 Ιουλίου 2019) είπε μεταξύ άλλων και τα εξής αποκτώντας το διαβατήριο στην επερχόμενη Κυβέρνηση Μητσοτάκη:

” Λιγνάδης:Να χαϊδέψουμε τους νέους,αλλά πως;”

“…Ηρθε μετά ο ΠΑΣΟΚάνθρωπος, που είπε ότι μπορείς στο μέτωπο να γράψεις σοσιαλιστής αλλά από τον λαιμό και κάτω θα λειτουργείς ως ο πρώην βλάχος που τώρα πίνει ουίσκι κι έχει μια γκόμενα με μεγάλα βυζιά. Η άλλη όχθη ήταν ένα ΚΚΕ – που τι να πει;”…

Και συμπλήρωσε επιτιθέμενος στον τότε για για 25 ημέρες ακόμα πρωθυπουργό Αλ.Τσίπρα:

«Κάποιος πρέπει να πείσει τον Ελληνα ότι μπορεί να πάει ψηλότερα ως συλλογικότητα, να αποκτήσει κοινωνική και εθνική συνείδηση». – Η σημερινή κυβέρνηση, κατά της αριστείας με τη γενική έννοια του όρου, αποτελεί άραγε και ένα άλλοθι για τη μη πρόοδο του μέσου Ελληνα; Ο Τσίπρας είναι η συνισταμένη ενός λαού, η εικόνα του. Μπορεί να μη συμφωνώ με την πολιτική του, αλλά ο ίδιος είναι το άθροισμα ενός ολόκληρου λαού που μόλις περιέγραψα. Αυτός ο λαός, επειδή δεν πείστηκε, λόγω του αποκλεισμού του από την ιστορία και τις διάφορες ήττες που έφαγε, ότι κάτι σοβαρά δεν πάει καλά. Δεν βγήκε κάποιος να του πει ότι δεν πρέπει να ψηφίζει αυτό που είναι, αλλά αυτό που θέλει να γίνει κι έτσι εκείνος πάει και ψηφίζει τον καθρέφτη του. Συγγνώμη για τη σκληρότητα, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Η ιστορία της Ελλάδας είναι μια ιστορία γεμάτη παθογένειες, πρέπει ο κόσμος να τη μάθει για να καταλάβει τι του γίνεται. »Μόνο έτσι θα καταλάβει γιατί οι νέοι σε ποσοστό 17,50% ψηφίζουν Χρυσή Αυγή και ένα 20% είναι στις μολότοφ και τον μπάφο. Δεν τα έμαθε κανείς αυτά τα παιδιά να διαβάζουν, τα έμαθε μόνο πώς να βγάζουν 1.500 ευρώ τον μήνα, όχι πώς θα καλλιεργηθούν. Μα η τεχνολογία είναι μέσον, δεν είναι σκοπός. Αν η 4η τεχνολογική επανάσταση με διευκολύνει να εκτυπώνω καλάσνικοφ σε 3D, δεν μου λέει κάτι. Η τρίτη αιτία ήταν ότι εμείς θέλαμε να χαϊδέψουμε τους νέους, για να μην βγούμε από το παιχνίδι. Ναι, τόπο στα νιάτα, αλλά τι είναι νιάτο;”

Φυσικά δεν του γλίτωσε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και τον στόλισε μη βρίσκοντάς κανέναν καλό του,ως εξής:

“Πιστεύω ότι η χώρα το έχει χάσει, γιατί φρόντισαν κάποιοι εδώ και σαράντα χρόνια, μετά τη χούντα, να δαιμονοποιήσουν την αξία και τη χρηστικότητα των ανθρωπιστικών σπουδών, της γλώσσας. Η γλώσσα είναι σαν το αναπαραγωγικό όργανο του ανθρώπου, εντελώς απαραίτητη, είναι ο τρόπος του σκέπτεσθαι και του αισθάνεσθαι, δεν μπορείς να την κακοποιείς. Τι φταίει που γίνεται αυτό; Πρώτον, ο Ελληνας, φορώντας ακόμα τσαρούχια μετά τη χούντα, όταν τον έβαλε κάποιος στην Ευρώπη, αισθάνθηκε ότι το Νευροκόπι συνορεύει με την Κοπεγχάγη. Επομένως θέλησε να κρύψει το τσαρούχι και το μπαλωμένο του βρακί, έγινε Ευρωπαίος εξωτερικά. Γι’ αυτό φέρει τεράστια ευθύνη ο, κατ’ άλλα, εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής….”
Και κάπως έτσι,με ανησυχίες για τη γλώσσα βρέθηκε ΜΕΣΑ στο διοικούμενο από τον γλωσσολόγο Μπαμπινιώτη Αρσάκειο και τώρα περίπου 400 απόφοιτοι περιγράφουν φρικωδίες και για το σχολείο αυτό.

 

Κι όμως…
Στις 11 Οκτωβρίου 2013 με κυβένηση Σαμαρά-Βενιζέλου στην εξουσία και Υπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ο Δημ.Λιγνάδης είχε προειδοποιήσει για την σκοτεινή του πλευρά,αυτή που κάποια στιγμή θα αποκτούσε μέσω της ανόδου εξουσία.Σε συνέντευξη στα ΝΕΑ (Θαν.Νιάρχος 11/10/13) είχε προειδοποιήσει ως εξής:
“…Ο δάσκαλός μου, ο Ασημάκης Ασημακόπουλος του Δημητρίου και της Ξακουστής από το Λευκοχώρι Γορτυνίας – έτσι μας έλεγε να τον φωνάζουμε, με όλο του το όνομα -, στην πέμπτη και στην έκτη Δημοτικού (αν και πήγαινα σ’ ένα ιδιωτικό ακριβό σχολείο) μου είχε αργάσει το τομάρι στο ξύλο. Λυπάμαι, αλλά μεγαλύτερο σεβασμό δεν έχω νιώσει για δάσκαλο απ’ ό,τι για τον άνθρωπο αυτόν που έδερνε όλη την τάξη…”
Η βία με τα λόγια του θα εξελιχθεί σε βιασμούς ανηλίκων…
Είχε δασκάλα όμως,η οποία μίλησε με τα ίδια ακριβώς λόγια στην ίδια συνέντευξη τονίζοντας πόσο πιστός μαθητής της ήταν ο Λιγνάδης:
Ρούλα Πατεράκη:
“…Ο δάσκαλός μου στην υποκριτική, ο Κυριαζής Χαρατσάρης, μου έδινε και ξύλο αν δεν τα έλεγα καλά ή αν δεν στεκόμουν σωστά. Στον άνθρωπο αυτόν που με διαμόρφωσε έχω τη μέγιστη ευγνωμοσύνη. Δεν είμαι και πολύ υπέρ της δημοκρατικής παιδείας, είμαι υπέρ της αυταρχικής παιδείας. Οσο πιο σκληρός είναι ο δάσκαλος και πιο υποταγμένος ο μαθητής τόσο πιο πολύ αναπτύσσεται η παιδεία. Στην τέχνη θεωρώ απολύτως αναγκαία αυτή τη φοβερή υποταγή…”
Που να φανταζόταν η κ.Πατεράκη την εξίξη του μαθητή της…
Διαβάστε πως περιγράφει  στην ίδια συνέντευξη ο Δ.Λιγνάδης τον εαυτό του και θα συμπεράνετε ότι είχε προειδοποιήσει για τις σκοτεινές του πλευρές:
“Δ.Λιγνάδης: Ο καλλιτέχνης ζει μέσα στο παραμύθι ότι κάτι κάνει, κάτι δημιουργεί. Εν πάση περιπτώσει, έχει φτιάξει ένα σκηνικό ζωής ή, μάλλον, ένα ψυχικό σκηνικό. Ακόμη κι η καρδιά του φοράει χιτώνα. Αν τον ρωτήσουν ποιος είναι ο εαυτός του, θα πει ότι είναι οι ρόλοι του. Αν όμως τον ρωτήσουν τι ρόλους έχει παίξει, θα απαντήσει κανέναν ή, μάλλον, τον εαυτό του σε διάφορες εκδοχές. Προσωπικά θα έλεγα κανέναν ρόλο, αλλά τον εαυτό μου με ψευδώνυμο. Αντίθετα, οι επιστήμονες έχουν εγγεγραμμένο μέσα τους έναν θετικισμό, γιατί ο επιστήμονας προσφέρει κάτι χειροπιαστό. Ποια είναι όμως η πλάκα; Οι περισσότεροι επιστήμονες είναι φανατικοί θεατρόφιλοι γιατί ακριβώς τους λείπει αυτό το ποσοστό μελαγχολίας, το σκοτεινό μέρος της ύπαρξης που κάνει τον καλλιτέχνη, ακόμη κι όταν νιώθει δυστυχισμένος, να τοποθετεί τον εαυτό του μέσα σ’ ένα σύμπαν με αποτέλεσμα η δυστυχία του να έχει έξαρση, να μην έχει μιζέρια. Τώρα αν εμείς οι καλλιτέχνες θαυμάζουμε τους επιστήμονες και τους ζηλεύουμε – εγώ θαυμάζω και τους αθλητές -, είναι γιατί ένας επιστήμονας δεν χρειάζεται ν’ αποδείξει τίποτε. Ή είναι καλός γιατρός και ο ασθενής γιατρεύεται ή δεν είναι κι ο ασθενής πεθαίνει. Ενας δικηγόρος ή κερδίζει δίκες ή χάνει δίκες. Εγώ γιατί πρέπει να δίνω αγώνα για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας ή να μπαίνω στο ίδιο τσουβάλι με τον άλλον που έχει χάσει καλλιτεχνικά όλες τις δίκες του κόσμου;”
Διαβάστε με ιδιαίτερη προσοχή και την απάντηση του Δημ.Λιγνάδη ,στην
Θ.Ν.: Να κλείσουμε  όπως ξεκινήσαμε, με το θέμα της μαθητείας, διατυπώνοντας συνοπτικά την άποψή σας για το τι σημαίνει δάσκαλος.
Δ.Λιγνάδης: Για να είναι σωστός ο δάσκαλος, χρειάζεται να αισθάνεται ότι είναι εφήμερος κι ότι κάποιοι άλλοι θα έρθουν ύστερα από αυτόν. Επομένως, οφείλει ακόμη και εν είδει βιασμού να ερωτοτροπήσει με τον μαθητή του (με τη μεταφορική έννοια) προκειμένου να γονιμοποιηθεί το ωάριο…”
Πόσοι ακόμα ηθοποιοί-σκηνοθέτες έχουν κάνει παρόμοιες διακηρύξεις;Ενας;Κανένας;
Πόσοι Φουρθιώτηδες εισέβαλαν στην δημοσιογραφική πολιτική σκηνή με παρόμοια διαβατήρια;Ενας;Κανένας;
Ρώτησαν όπως θα έπρεπε και εν είδει έρευνας “αγοράς”οι προαναφερόμενοι τρεις εξουσιαστές(Υπουργός-Πρωθυπουργός-Πρόεδρος) περι των επιλογών τους;
Αν ναι να δείξουν τον υπεύθυνο που τους παρέσυρε.Αν όχι η ευθύνη της σκοτεινής πλευράς της εξουσίας είναι δική τους και δεν έχουν ούτε καν τη θέση του Πόντιου Πιλάτου…
Επίλογος: Στην συνέντευξη του 2019 παίρνοντας το κλειδί της νέας εξουσίας αποκαλούσε τον εαυτό του σοβαρολογώντας “σκ…παιδο”…
Υστερα ήρθε το Κέντρο μελετών Δραγούμη( Στ.Μάνος,Π.Μανδραβέλης,Α.Λυμπεράκη ,Δρανδάκης)κ.α.) και τον βράβευσε τον Δεκέμβρη του 2019  σαν “καλλιτέχνη της Χρονιάς” Ετσι απέκτησε και σφραγίδα το διαβατήριο της(σκοτεινής τους) εξουσίας…