ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Τα Μέσα Ενημέρωσης έχουν ως βασικό τους πόρο τις διαφημίσεις.Αυτές προκύπτουν απο τιμολόγια και έτσι περιβάλλονται με το ένδυμα της νομιμότητας.Αυτό το ένδυμα δεν σημαίνει πως είναι και ηθικό κάθε διαφημιστικο κονδύλι.
Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι διαφημίσεις κοινωνικού χαρακτήρα,όπως αυτές για τον Ερυθρό Σταυρό,για τα μέτρα για τον κοροναϊό κλπ
Τα ΜΜΕ ,ιδιαίτερα αυτά που ανήκουν σε μεγάλους και διαπλεκόμενους με την εξουσία επιχειρηματίες,γιαυτές τις “διαφημίσεις” δεν θα πρέπει -ηθικά- να λαμβάνουν αμοιβές.
Αναφερόμαστε στο θέμα της διαπλοκής γιατί σε αυτά τα ΜΜΕ υπάρχουν και τα κρυφά ή παράλληλα επιχειρηματικά έσοδα και ωφελήματα που σχετίζονται με την πολιτική,τραπεζική,επιχειρηματική ελίτ.
Π.χ. :Ποιός ξέχασε τις δηλώσεις της Ντόρας Μπακογιάννη πως όσο βρίσκεται στην πολιτική δεν θα σταματήσει να ζητά πλήρη διαλέυκανση για τα εκατομμύρια σε σακκούλα ενός μακαρίτη που σχετιζόταν με μεγάλο ΜΜΕ;
Ποιός δεν ξέρει ότι σταμάτησε ουσιαστικά να ασχολείται και αυτή δεν είναι μια μόνο τέτοια περίπτωση και όταν ένα Κόμμα βρεθεί στην εξουσία τότε ο σκοπός αγιάζει τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ,εκείνα που είναι “χρήσιμα” ως “καλοί αγωγοί” των επιδιώξεων της ομάδας εξουσίας;
Αίφνης περιώνυμος αριστερός(κατά δήλωσή του,την οποία φυσικά στην ουσία αμφισβητούμε…) έχει πρώτο στασίδι στην ιστορική συντηρητική εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,η οποία υπερηφανεύεται για τον συντηρητισμό της (και στον Εμφύλιο…)στα 100 χρόνια και βάλε της ιστορίας της.
Κάνοντας χρήση του στασιδιού του συμβάλλει με τον τρόπο του στην… επίτευξη συμφωνίας με την Τουρκία για τα θέματα του Αιγαίου από την στήλη.
Πως;
Η Τουρκία κόντρα στο Διεθνές δίκαιο και στις θέσεις που έχουν οι μεγάλες δυνάμεις υποστηρίζει ότι η Ελλάδα δεν έχει κανένα δικαίωμα στα 12 μίλια και να παραμείνει στα 6 μίλια χωρικών υδάτων.
Μόλις προχθές ΗΠΑ και Ρωσία τάχθηκαν στο πλευρό της Ελλάδας με τον πιο επίσημο τρόπο,δηλαδή δια των αρμοδίων Υπουργών τους Πομπέο και Λαβρόφ.Και οι δυο είπαν ότι είναι νόμιμη και σύμφωνη με το διεθνές δίκαιο η επέκταση στα 12 μίλια κια για την Ελλάδα.
Το “στασίδι” της συντηρητικής ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ έχει άλλη γνώμη και κατά σύμπτωση αυτή συμπίπτει με της Τουρκίας!!!
Εγραψε (παραστατικά και χιουμοριστικά ντεεεε…) ότι η Ελλάδα όταν θέλει τα 12 μίλια μοιάζει με τον σύζυγο,ο οποίος εκτός απο την νόμιμη συζυγο επιθυμεί και μια παλλακίδα,εν προκειμένω ονομάτισε (για το θέαμα) την Μόνικα Μπελούτσι!
Προφανώς για να πάει το μυαλό του αναγνώστη στα θέλγητρα της Μπελούτσι και να ξεπεράσει το γεγονός ότι υπάρχει και θέμα νομιμότητας που βαρύνει τις επιλογές των παντρεμένων και το διαζύγιο βγαίνει σε βάρος τους ,εάν τα “βρουν” και μια “Μπελούτσι”…
Να μείνει ντε στο μυαλό ότι τα 12 μίλια και η Μπελούτσι είναι κάτι ταυτόσημο.Και προφανώς δεν υπάρχει θέμα νομιμότητας και διεθνούς δικαίου,αλλά επιθυμίας και μάλιστα επιθυμίας του “λιγούρη παντρεμένου που θέλει και τη Μόνικα στο κρεβάτι του”…
Το τουρκικό επιχειρημα ότι η Ελλάδα έχει τα 6 δικά της μίλια γιατί να θέλει και τα 12 μίλια που δεν της ανήκουν γίνεται πιο εύπεπτο με μια παραπομπή στο “ε όχι και την Μπελούτσι βρε καραμήτροι”…
Το αν αυτό το επιθυμεί και κάποιος απο την εξουσία ακόμα δεν είναι εμφανές.
Είναι η ίδια συντηρητική ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ,της οικογένειας Αλαφούζου με διευιθυτνή τον Α.Ππαχελά, η οποία όλως συμπτωματικά δημοσίευε συχνά -πυκνά(μετά τις επισημάνσεις μας το αραίωσε πολύ-πολύ…)επιθέσεις του ανηψιού του Χαρίλαου Φλωράκη κατά του Προκόπη Παυλόπουλου.
Κατά σύμπτωση(στην οποία φυσικά δεν πιστεύουμε,διότι πιστεύουμε στο οργανωμένο του πράγματος) την αποδόμηση Παυλόπουλου προκειμένου να μην τον ψηφίσει για πρόεδρο της Δημοκρατίας ήθελε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης…
Αντίθετα εμφανές είναι το πάθημα δυο ΜΜΕ που τα πήραν χοντρά και νόμιμα απο τη λίστα της κυβέρνησης(Πέτσα)για να κάνουν διαφημίσεις κοροναϊού κλπ
Το «Liberal» πήρε από τη λίστα Πέτσα 223.000 ευρώ (μαζί με τον Φιλελεύθερο) και το «Πρώτο Θέμα», συνολικά, κοντά στα 520.000 ευρώ.
Το ποσό είναι τεράστιο,αν σκεφτεί κανείς ότι η κυβέρνηση διαφημίζει ότι οι συνταξιούχοι θα λάβουν αυξηση 8 ευρώ στησύνταξή τους καιάρα μια χαρά θα τα καταφέρνουν…
Κατά σύμπτωση αυτά τα δυο ΜΜΕ πήραν ,όπως τα πιο πολλά ΜΜΕ ένα “πέϊπερ” απο την κυβέρνηση.Αλλά δεν το επεξεργάστηκαν καθόλου και το δημοσίευσαν ,όπως το έφτιαξε και το ήθελε η κυβερνητική προπαγάνδα.Και έτσι φαίνονται να το έχουν απολύτως ίδιο.
Αυτό το “πέϊπερ” στρέφεται κατά του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Α.Τσίπρα,ο οποίος όπως ήταν φυσικό αντέδρασε .Δείτε τα πανομοιότυπα δημοσιεύματα:
Ο κ.Τσίπρας με ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης μιλάει για σκονάκια “ενημέρωσης”,αλλά δεν αναφέρεται στο συμτπωματικό γεγονός ότι τα δυο αυτά ΜΜΕ ανήκουν σε εκείνα που τα πήραν χοντρά από την κυβερνητική λίστα,όπως και κάμποσα ακόμα για ένα θέμα που είναι μεν νόμιμο,αλλά κατά τη γνώμη μας όχι και ηθική η αμοιβή.Δήλωσε ο κ.Τσίπρας:
«Το δεύτερο κύμα της πανδημίας βρίσκει τη χώρα ανοχύρωτη και το ΕΣΥ απροετοίμαστο με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη, που άφησε να περάσουν 8 μήνες αυτοθαυμαζόμενος.
Ακόμα και σήμερα, με πάνω από 1.500 κρούσματα τη μέρα, κατακόρυφη αύξηση των θανάτων και το ΕΣΥ στα όριά του, ο κ. Μητσοτάκης αντί να λάβει άμεσα μέτρα για την ενίσχυση του ΕΣΥ, για μόνιμες προσλήψεις γιατρών, για μαζικά δωρεάν διαγνωστικά τεστ, για αύξηση των κλινών ΜΕΘ και αποσυμφόρηση στη χαοτική κατάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες, το μόνο για το οποίο ενδιαφέρεται είναι η επικοινωνία.
Την ώρα που έχει χαθεί ο έλεγχος, τόσο στην υγειονομική όσο και στην οικονομική κρίση, ο κ. Μητσοτάκης ασχολείται με το να δίνει εντολές στο φιλοκυβερνητικό Τύπο για επιθέσεις στον ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία και σε εμένα προσωπικά.
Προφανώς και δεν με αγγίζουν. Είναι όμως ντροπή για την κατάντια της ενημέρωσης αλλά και για τον εκφυλισμό της ελευθεροτυπίας και της δημοκρατίας.
Όσα σκονάκια, όμως, και να στείλει ο κ. Μητσοτάκης στα Μέσα που τον λιβανίζουν, δυστυχώς – για όλους μας – οι πολίτες βιώνουν πλέον καθημερινά τις πληγές από τις δραματικές επιπτώσεις της αδράνειάς του».