Αρχική Ελλαδα Ο Αρειος Πάγος και ο πρώην Υπουργός Κ.Τζαβάρας”δένουν”πολιτικούς για την τραγωδία...

Ο Αρειος Πάγος και ο πρώην Υπουργός Κ.Τζαβάρας”δένουν”πολιτικούς για την τραγωδία στα Τέμπη,-τα “πουλαίν” τους στον ΟΣΕ έκαναν διαγωνισμούς στο…σεξ την ώρα της υπηρεσίας.Ντοκουμέντα για …βλάκες,έξυπνους και …Υπουργούς!!!

2105

 

ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ:

Προσέξτε τον διάλογο σταθμαρχών του ΟΣΕ από την υπηρεσιακή συχνότητα,την ώρα που “παίζονται”οι ζωές των επιβατών.Αποκαλύπτεται τώρα μετά την τραγωδία στα Τέμπη:

Πριν το δυστύχημα: Σεξ, σουβλάκια και… χαλαρότητα

Σταθμάρχης 1: Τι έγινε; Καλά είσαι;

Σταθμάρχης 2: Καλά εσύ;

Σταθμάρχης 1: Πόσες γκόμενες έχεις; Οκτώ;

Σταθμάρχης 2: Οκτώ, οκτώ.

Σταθμάρχης 1: Να τις χιλιάσεις.

Σταθμάρχης 2: Α, δε θέλω άλλες, δεν μπορώ.

Σταθμάρχης 1: Δεν μπορείς, κόπηκες.

Στη συνέχεια οι σταθμάρχες πάνε να λύσουν ένα άλλο… πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί.

Σταθμάρχης 1: Να σου πω, έχεις κανένα σουβλατζίδικο να παραγγείλουμε τίποτα να φάμε;

Σταθμάρχης 2: Χε χε.

Σταθμάρχης 1: Γιατί άμα είναι να μείνουμε εδώ πέρα, δε γαμ@@@.

Σταθμάρχης 2: Δεν ξέρω, είμαι εδώ πέρα, δεν προλαβαίνω ούτε τηλέφωνο να σηκώσω. Αλλά άμα είναι να το μαζέψουνε, θα χρειαστεί να παλινδρομήσουμε μετά.

Σταθμάρχης 1: Ά, να παλινδρομήσουμε.

Σταθμάρχης 2: Άμα μαζέψουμε εκείνο… Αλλιώς πρέπει να κάνουμε μονοδρόμηση μέχρι το Πλατύ.

Σταθμάρχης 1: Κατάλαβα.

Σταθμάρχης 2: Πρέπει να μαζευτεί εκείνο φιλαράκι μου. Τέλος πάντων θα σου βρούμε λύση για σουβλάκια.

Μετά το δυστύχημα σύγχυση και χάος

Λίγα λεπτά μετά το δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας, οι διάλογοι που έρχονται στο φως σοκάρουν. Τα πρώτα λεπτά επικράτησε το απόλυτο χάος.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Παρακαλώ.

Σταθμάρχης Λάρισας: Ελένη για φώναξε λίγο το 63503.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Το 63503;

Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: 63503 ακούει τους Νέους Πόρους; 63503 ακούει τους Νέους Πόρους; Τίποτα και από εκεί.

Σταθμάρχης Λάρισας: Ποπο… Κάτι έχει γίνει τώρα και δε μ’ αρέσει αυτό.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Βασίλη ξέρεις τους μηχανοδηγούς;

Σταθμάρχης Λάρισας: Όχι δεν ξέρω.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Πάρε λίγο επιβατικό Θεσσαλονίκης να μάθουμε για την 63503 τουλάχιστον.

Σταθμάρχης Λάρισας: Μήπως τους ξέρει ο Δ.Χ;

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Mίλησα και μου είπε τι συμβαίνει γιατί δεν έχει ρεύμα και μου το έκλεισε μετά.

Σταθμάρχης Λάρισας: Γιατί και εδώ δεν έχει ρεύμα το Προάστιο.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Ω ρε…. Δεν είναι καλό αυτό.

Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι το ξέρω, ναι.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Κάτσε να πάρω Θεσσαλονίκη να μάθω.

Σταθμάρχης Λάρισας: Έγινε πάρε και μιλάμε.”

ΟΙ διάλογοι αυτοί γίνονται δίπλα στα Τέμπη.Την κοιλάδα των δυστυχημάτων.Στο ρεπορτάζ θα διαβάσετε στη συνέχεια πως ένα άλλο δυστύχημα στα Τέμπη θεμελιώνει όχι απλώς ενδεχόμενο,αλλά και ευθύ δόλο των κυβερνώντων,αφού γνωρίζουν αυτήν την εγκληματική συμπεριφορά,γνωρίζουν τις τεράστιες ελλείψεις,γνωρίζουν τον άμεσο και επικείμενο κίνδυνο ζωής των επιβατών και έτσι δεν στέλνουν ποτέ τους άμεσους συγγενείς τους με τρένο.Παράλληλα αφού ανακυκλώνουν στις καίριες θέσεις του ΟΣΕ τους ίδιους υπόλογους για το χάλι εδώ και δεκαετίες ΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ψευδώς την κοινή γνώμη ότι τα τρένα είναι ασφαλή.

Τον ευθύ δόλο υπογραμμίζει ο έντιμος πρώην Υπουργός της ΝΔ Κώστας Τζαβάρας ο οποίος σε δηλώσεις του στο ΑΡΤ θεμελιώνει παρανομίες στην τοποθέτηση του σταθμάρχη Λάρισας και αυτές φτάνουν ως τους πολιτικούς που τον “βάφτισαν” σταθμάρχη με αυτά τα τυπικά και τα διαβόητα στις κασέτες ουσιαστικά προσόντα.

Ο Κ.Τζαβάρας είπε μεταξύ άλλων ότι ο σταθμάρχης τοποθετήθηκε παράνομα γιατί  το όριο ηταν  να είναι έως 48 χρόνων και δεν γνώριζε αγγλικά.

«Η ομολογία ότι έγινε παρανομία(εννοεί στην μετάταξη,τοποθέτηση), τον εμπλέκει(εννοεί αυτόν που την υπέγραψε την μετάταξη-τοποθέτηση) μέσα στην ομάδα των προσώπων που είναι και ποινικά υπεύθυνα για το αποτέλεσμα που επήλθε με αυτό τον τραγικό τρόπο».

Ολοι γνωρίζουν ότι αν δεν έχει μπάρμπα στην κορώνη,δηλα΄δη υπουργό μετάταξη δεν υπογράφεται και ας χτυπιέται ή όποια υπηρεσία όσο θέλει…

Την “κινδυνώδη διαδρομή και κίνηση” των τρένων την γνώριζαν οι αρμόδιοι έως κορυφής.Και βεβαίωναν,όπως ο Κ.Κραμανλής του Αχιλλέα ότι τα τρένα είναι απολύτως ασφαλή!

“Γιατί αλλιώς ποιός θα πάρει το τρένο;” όπως διερωτάται με απίστευτο κυνισμό ο ορισμός του κυνικού πολιτικού Αδωνης Γεωργιάδης,συνδιασκεδαστής του ορισμού του κυνικού δημοσιογράφου Πρετεντέρη.

Διαβάστε το ρεπορτάζ και τα ντοκουμέντα τα οποία κατά τη νομική μας άποψη αν ήταν στα χέρια ενός ….Σαρτζετάκη του 1961 θα κάθονταν στο εδώλιο πολιτικά πρόσωπα έως …τέρμα ψηλά για τους 57 αποκεφαλισμένους των Τεμπών.Καίριο ρόλο μια απόφαση του Αρείου Πάγου που εκδόθηκε για το προηγούμενο δυστύχημα στα Τέμπεη με τον αποκεφαλισμό 21 παιδιών:

ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΣ

Οι δημοκρατίες ξεχωρίζουν από τις μπανανίες στο εξής γενικό:

Ας λέγεσαι Νίξον ή Κλίντον αν σε τσακώσει ο νόμος αλίμονό σου.Θα έχεις την τύχη που είχε ο Ρότζερ απο το Ντάουν Τάουν για ανάλογο θέμα.

Στις μπανανίες αν ο νόμος τσακώσει τον…Υπατο και τους ανθύπατους υπουργούς,αλλίμονο στο…νόμο!

Ετσι στο Μάτι ο ίδιος νόμος ίσχυε και ισχύει αλλά στα θύματα η μεταχείριση είναι εντελώς αντίθετη.Ο Υπατος σήμερα,την εποχή του Ματιού(2018)  ήταν αρχηγός Αντιπολίτευσης και έλεγε ότι φταίει το Κράτος και πρέπει να εφαρμοστεί το νομικό πλαίσιο και να λάβουν αποζημιώσεις τα θύματα.Ο Υπατος έγινε κυβέρνηση και αλλίμονο στο… νόμο.Περιδιαβαίνει τα δικαστήρια δια του Νομικου Συμβουλιου του Κράτους και κοντράροντας τα αιτήματα για αποζημιώσεις στις οικογένειες των θυμάτων,γράφει ότι φταίνε…τα ανήλικα θύματα και οι υπερήλικες κατα 95% γιαυτό αποζημιώσεις γιοκ.

Η τότε κυβέρνηση είναι τώρα αντιπολίτευση (και )δεν μπορεί να πει τίποτα,αφού τότε έλεγε ότι δεν φταίει το Κράτος…

Ο Υπατος ήσυχος ετοίμαζε τη…φυλή του για εκλογές για να κερδίσει δια περιπάτου μια ακόμα 4ετία και να ξεκουραστεί και ο Αδωνης με τον Πρετεντέρη στη Μύκονο,αυτή τη Μύκονο που είναι βασίλειο της Μαφία.Δείτε το σημερινό πρωτοσέλιδο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ…

Ομως στη Λάρισα βρέθηκε μόνος του ο σταθμάρχης Βασίλης,αδελφός της εικονιζομένης με τον Πρωθυπουργό στο Μαξίμου.

 

Αυτός που θα…φύλαγε τον Σταθμάρχη,που θα φύλαγε τα τρένα πήγε νωρίτερα …περίπατο γιατί του ήταν βαρύ να φυλάει τον…Βλάκα,όπως λέει η εφημερίδα

Και έγινε …τράκα,όπως λέει με τη γνωστή σε αυτούς τους θύλακες εξουσίες φρασεολογία ο…βλάξ.

Η τραγωδία είχε ανυπολόγιστες από τον σημερινό Υπατο διαστάσεις και ο περίπατος στις εκλογές χάθηκε.

Αλλίμονο στο …νόμο και πάλι.

Ο Υπατος αποφάσισε να τον τσαλαπατήσει πάνω στους τάφους και στις τραγωδίες του Ματιού τα οποία ως τώρα (ΚΑΙ)με ευθύνη του προηγούμενου και του νυν Υπατου δεν έχουν πάρει ευρώ τσακιστό ως αποζημίωση.

Αποφάσισε ,λέει,να δώσει συντάξεις,διαγραφές χρεών κλπ κλπ.Μεγάλα ποσά,αλλά και μεγάλη ταχύτητα να βάλει μπουλντόζες να σκεπάσουν κάθε ίχνος από την τραγωδία στα Τέμπη,ενώ στο Μάτι όλα χάσκουν  5 χρόνια μετά…

Γιατί;

Για να μπορεί να παρουσιάσει έναν αποδιοπομπαίο τράγο,όπως λέει η γερμανική σοβαρότατη εφημερίδα “Σιντόϊτσε Ζάϊτουγκ” και η Ντόϊτσε Βέλε και να μην εισρπάξει,αυτά που ο ΙΔΙΟΣ χρέωνε στον προκάτοχό του Τσίπρα στο Μάτι.

Και η γερμανική εφημερίδα εξηγεί τον τρόπο:

“…η μετατόπιση της ευθύνης χωρίς την αντιμετώπιση των απο καιρό γνωστών διαρθρωτικών ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ είναι ΠΑΡΑΛΟΓΗ,αλλά λειτουργική για την ΑΠΟΚΡΥΨΗ της οργανωτικής αποτυχίας…αυτό γίνεται με ΚΟΛΠΑ και ΑΠΑΤΕΣ,όπως η απλήρωτη πρόσθετη εργασία και ανάληψη προσωπικών κιδνύνων εις βάρος της ποιότητας της εργασίας και αυτοί που υποφέρουν δεν είναι μόνο οι εργαζόμενοι αλλά και οι πελάτες.Η κατάχρηση των εργαζομένων ως  ανθρώπινων ΑΣΠΙΔΩΝ που πρέπει να αναπληρώσουν τις οργανωτικές αποτυχίες…”

Τον(τους) Πρωθυπουργό(ούς),τους Υπουργούς και τον σταθμάρχη-ασπίδα εννοεί ευθέςω η εφημερίδα και σε αυτούς αποδίδει τα ΚΟΛΠΑ,τις ΑΠΑΤΕΣ και την ΑΠΟΚΡΥΨΗ με ΑΣΠΙΔΕΣ…

Μα πως αποδεικνύεται ότι ήξεραν αυτοί τη ακριβώς υπήρχε και τι όχι ώστε να έλεγαν “στοπ”στα τρένα;

Ο Κωστής Χατζηδάκης αρμόδιος υπουργός επι χρόνια ξεκαθάρισε ευθέως ότι γνώριζε ο ίδιος και οι διάδοχοί του τα πάντα μιλώντας στον ΣΚΑΙ(Αυτιά)στις 10 Μαρτίου 2023:

…Τον Σεπτέμβριο του 2008 εγκαινίασα την τηλεδιοίκηση Θεσσαλονίκη – Λάρισα και Λάρισα- Θεσσαλονίκη και μέχρι τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς επεκτάθηκε μέχρι τον Δομοκό. Όταν γύρισα μετά από 3,5 χρόνια στο υπουργείο, δεν υπήρχε. Υπήρχε σε κάποιο βαθμό βανδαλισμένο δίκτυο από συμμορίες που είχαν αφαιρέσει το χαλκό, έκαναν λαθρεμπόριο..

τον Σεπτέμβριο 2014 υπογράφηκε η σύμβαση ανάταξης του δικτύου, η οποία έλεγε ότι μέχρι το τέλος του 2016 πρέπει να γίνει το έργο. Το έργο δεν έγινε…

Ο ΟΣΕ είναι ένας προβληματικός οργανισμός με πανελλήνια δικτύωση. Σε αυτήν την ιστορία υπάρχουν, λιγότερο ή περισσότερο, ευθύνες όλων. Και δικές μας και του ΣΥΡΙΖΑ…
…Πρέπει να ελεγχούμε όλοι, υπάρχει κόσμος πονεμένος. Δεν γίνεται να συζητάμε σαν να μη συμβαίνει τίποτα…».
Η βαθιά γνώση όλων των αρμοδίων εδώ και πολλά χρόνια των προβλημάτων τα οποία θα οδηγούσαν με μαθηματική ακρίβεια στα Τέμπη Νο2 και χειρότερο αποτυπώνεται στα ρεπορτάζ των κυριακάτικων εφημερίδων.Βγήκαν 10 ημέρες μετά το δυστύχημα και άρα έψαξαν και ζυγισαν καλά όσα γράφουν.Δείτε τα:
  
Το φιλοκυβερνητικό ΒΗΜΑ γράφει αριστερά στη σελίδα ότι “ηξεραν εδώ και χρόνια για τον ΟΣΕ”,το επίσης φιλοκυβερνητικό ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ γράφει για “μπάχαλο και διαπλοκή”που έφεραν το δυστύχημα.Και το μπάχαλο καιτ τη διαπλοκή δεν τα φέρνει ένας “β΄άξ σταθμάρχης με μέσον”.
Κι όμως…
Ο Πρωθυπουργός,όπως αποκαλύψαμε από την πρώτη ημέρα του δυστυχήματος την επομένη(1/3) επρόκειτο να πάει στη Θεσσαλονίκη να εγκαινιάσει τηλεδιοίκηση κλπ.Τα χρειαζούμενα δηλαδή.
Και μισή ώρα ΠΡΙΝ την τραγωδία ο πρόεδρος του προσωπικού ΟΣΕ Γενιδουνιάς ΈΓΡΑΨΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ότι πάει στη Θεσσαλονίκη να ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ο Πρωθυπουργός γιατί θα εγκαινιάσει έργο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ και έβαζε και φωτογραφίες στη δημόσια καταγγελία του…
Ηξεραν επακριβώς και έκαναν ενσυνείδητα αυτά που έκαναν;
Ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ γνώστης των εγκλημάτων που συνέβαιναν στον ΟΣΕ,αλλά αντί να σταλούν στον Εισαγγελέα για κυρώσεις το γύρισε ΠΡΩΤΟΣ από όλους τούμπα ως απλός βουλευτής τον Δεκέμβριο του 2007 και ζήτησε να βρεθεί πελάτης να …πουληθεί ο ΟΣΕ.
Είπε μεταξύ άλλων στη Βουλή τότε:
 «…Δεν μπορούμε να ανεχόμαστε άλλο επιχειρήσεις που στο όνομα της εξυπηρέτησης κάποιου αφηρημένου δημόσιου συμφέροντος επιβαρύνουν τον Ελληνα φορολογούμενο με δισεκατομμύρια ευρώ παρέχοντας υπηρεσίες στην καλύτερη περίπτωση κάτω του μετρίου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιων δημόσιων υπηρεσιών αποτελεί ο ΟΣΕ…Το συσσωρευμένο δε έλλειμμα των ελληνικών σιδηροδρόμων ξεπερνάει τα 7,5 δισ. ευρώ. Σε σύγκριση με την “πνευμονία” του ΟΣΕ, η Ολυμπιακή, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, έχει ένα απλό “κρυολόγημα”. Και ως πότε, ρωτώ εγώ όλες τις πτέρυγες της εθνικής αντιπροσωπείας, θα ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση;»
Στα μέσα και στα έξω τότε στον ΟΣΕ ο κ.Τερεζάκης.Ο ίδιος που τώρα διορίστηκε πρόεδρος του ΟΣΕ για να βρει ποιοί και πως έφταιξαν!!!
Προχθες ήταν ο ίδιος Κυριάκος Μητσοτάκης που εμφανίστηκε στο προεδρικό Μέγαρο ενώπιον της Αικατερ.Σακελλαροπούλου και έδειχνε άλλους λέγοντας ότι ΘΑ τα βάλει με κατεστημένες αντιλήψεις.Αυτές τις ίδιες με τις οποίες υποτίθεται τα είχε βάλει πριν…16 χρόνια,τον Σεπτέμβριο του 2007…
Γιατί να παραδώσουν στην πυρά για ενσυνείδητα(ενδεχόμενο δόλο)εγκλήματα μόνο τον …βλάκα σταθμάρχη;
Μα γιατί έχουν φόβους ότι αν βρεθεί ένας…Σαρτζετάκης στις ανακρίσεις της Λάρισας θα ανασύρει την απόφαση 1527/2010 του Αρείου Πάγου και θα καθίσουν στο σκαμνί από τον …βλάκα μέχρι τον Ύπατο Νοικοκύρη.
Τι λέει αυτή η απόφαση και τι σχέση έχει με την τραγωδία των Τεμπών;
Μα έκρινε τι συνέβη και ποιοί έχουν ευθύνες για την προηγούμενη τραγωδία των..Τεμπών.Αυτή με τους αποκεφαλισμούς 21 μαθητών και τον τραυματισμό άλλων τόσων.
Η απόφαση έκρινε ότι καλώς καταδικάστηκαν για κακούργημα με ενεδεχόμενο δόλο “διότι  η εταιρεία έκανε δρομολόγια με εμμονή στην κινδυνώδη κατάσταση (επανειλημμένες μεταφορές εμπορευμάτων με το ίδιο φορτηγό αυτοκίνητο, κατά τον αυτό ακριβώς, όπως και η επίμαχη, τρόπο), με κίνητρο το κέρδος…”
Ακριβώς αυτό που γινόταν στον ΟΣΕ και ήταν εν γνώσει τους,όπως φαίνεται από τα προηγοούμενα ντοκουμέντα με δηλώσεις τους που προαναφέρουμε.Δηλαδή συνεχής κίνηση των τρένων με σκοπό το κέρδος της ιδιωτικής εταιρείας ,στην οποία πουλήθηκαν με  εμμονή στην ίδια κινδυνώδη κατάσταση.
 Ο Αρειος Πάγος με την απόφαση αυτή (1527/2010 )”δέχθηκε, ως ενδείκτη του βουλητικού στοιχείου του ενδεχομένου δόλου (του αναιρεσείοντος), το οικονομικό κίνητρο, το οποίο αναλύει και τεκμηριώνει πλήρως σε τι συνίστατο, αφού δέχεται ότι, με την τακτική αυτή, που συστηματικά ακολουθούσε ο αναιρεσείων και οι λοιποί εμπλεκόμενοι στην όλη διαδικασία της φόρτωσης και μεταφοράς, επιτυγχάνονταν η εξοικονόμηση στα τριάντα (30) δρομολόγια πέντε (5) δρομολογίων, περίπου…
Αυτά δεν συνέβαιναν απλώς,αλλά κατά ΜΕΙΖΟΝΑ λόγο στον ΟΣΕ και οι υπουργοί με τα στραβά μάτια συντηρούσαν αυτή την “κινδυνώδη κατάσταση”.
Η “Κινδυνώδης” δεν στηρίζεται μόνο στις δηλώσεις του Κωστή Χατζηδάκη,αλλά πολύ κατηγορηματική από τη δήλωση του Αδωνη Γεωργιάδη.

Μιλώντας στο Blue Sky, ο κ. Γεωργιάδης κλήθηκε να σχολιάσει τα λεγόμενα του πρώην Υπουργού κ. Καραμανλή, ενώπιον της Βουλής:

«Είσαι ο υπουργός Μεταφορών. Μπορείς να πας στη Βουλή και να πεις “ναι, έχουν πρόβλημα ασφάλειας τα τρένα”; Αν το πεις αυτό, δεν θα μπει αύριο άνθρωπος στα τρένα.

Είναι πιθανόν ο υπουργός να σκέφτηκε “αν εγώ ως υπουργός Μεταφορών βγω να πω ότι έχουν πρόβλημα ασφαλείας τα τρένα, αύριο τα τρένα δεν θα λειτουργήσουν στην Ελλάδα…»

Το γεγονός ότι δεν έχουν εντοπιστεί ακόμα συγγενείς Υπουργών και υπουργοί κλπ να χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη μάλιστα γραμμή τρένων δείχνει ότι μεταξύ τους η “κινδυνώδης κατάσταση” ήταν κοινό μυστικό,το οποίο έκρυβαν δημόσια διότι ο Υπουργός Γεραπετρίτης είπε στην προχθεσινή μεγάλη συνέντευξη Τύπου ότι “το τρένο είναι λαϊκό μέσο μεταφοράς…”.

Μη γίνουν όλοι αναλώσιμα λοιπόν…